coscast Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Lurte no bare enkelt og greit på om viss register reimen ryker, hva skjer med denne motoren da?? Tåler den det eller ryker alt da??? Noen som vet dette 100% :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 da blir det ras etter hva jeg har fått med meg vertfall. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Blir nok ras ja Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Faktisk så kan det gå greit og på disse motorene, er såpass klaring om det ryker smeller ikke ventiler i stemplene, noe det gjør på 20v motorene ganske kjapt. Men hvorfor risikere noe? Er jo ikke verre enn å bytte reima om man er i tvil... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Joda, på AAR- og NG-motoren tar ventilene nedi stemplene om reima ryker! (Og ja, jeg har sjekket dette under skifte av reg.reim). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Går bra på 2.2 KV, men ikke 2.3E NG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg