Sv3||ing1 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Dette er da min kjære:) Kjøpte den juli i fjor og har gjort litt forskjellig med den siden da og mer vil bli gjort. Vurderer å senke den 45mm, men er litt usikker på dette enda. Bilen: VW Golf IV 1,6 Highline 2000mod - sportsunderstell - climatronic - sportsseter - skinnratt/girspak Kom gjerne med forslag til forbedring:) Dette er gjort på bilen: ICE: - JVC KD-AVX2E spiller - Focal K2Power 165 KF fremme/bak Update: - Focal FP5.500 forsterker montert - Ground Zero GZRB 12BT montert Interiør: - Børsta aluminiumfilm - Chromeringer på speedometeret - Blå alarmdiode Eksteriør: - Everim Scorpion 17" sommer - Pirelli P Zero Rosso 225/45ZR17 - Sota sideblinklys - LEDgrøftelys - LEDparklys - Chromedeksel på speil - Bassbrotherslogo under baklukeåpner - Focallogo i bakruta - Kamei øyelokk - Chromelister på grillen - Fjerna 1,6 merket - Alutakantenne - Greenfilter Update: - Chromedørhåndtak Skal gjøres: - Store speil på begge sider - Chromehus til speil (skikkelige) - Takspoiler - Lakke helt ned - Muligens senke Da jeg kjøpte bilen Omtrent slik den er nå med sommer blingbling:) Stussen. Har fjerna 1,6 merket nå. Interiør Interiør Go' hjula:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Meget bra... :) Om du ville ha tips til forbedring så ville jeg: Bytta de jalla tåkelyktene med hella sine Lakka bilen helt ned (om du ikke har tenkt å kjøpe fanger eller no) Ellers, meget bra :D Hvor har du kjøpt xenon-kit btw? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Skal love deg dette er jallatåkelys ja! Fulle av vann første gang det var vått på veiene. Må nok kjøpe hella etterhvert. Kjøpte xenonkit på mtsautopart.no. De har halv pris på de nå så H7kit koster 1495,- Har planer om å lakke helt ned, må bare vente til takspoiler er i hus så jeg får tatt alt på en gang. Takk for tilbakemelding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 VM i store bilder da eller? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 De blir forminsket bare du venter vet du:) Gidder ikke å skifte oppløsning på alle bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 er "chromen" i midtkonsollen deler som du har byttet ut, eller er det klistremerker, og isåfall hvor kjøpte du de? Fin bil forresten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 "chromen" i midtkonsollen er børsta aluminium som jeg har kjøpt på ebay. Skal sjekke om jeg finner ut av hvem. Er klistret på ja, ikke bytta ut noen deler. Link der du kan velge alt av farger og clima eller manuell: http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-4-5-oder-Bora-Interieur-Chrom-Alu-Carbon_W0QQitemZ220104325217QQihZ012QQcategoryZ72950QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 den trenger virkelig senk spør du meg...til og med fadern har senket sin 35mm(dette er dog lavt på fartsdumper) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 den trenger virkelig senk spør du meg...QUOTE] ja, ser ut som at den er høy på ett eller annet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Bilen er allerede senket 20mm originalt, men vurderer å senke mer. Er ikke akkurat den høyeste bilen under nå heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 fin land rover.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 denne har jeg sett her før ja, veldig fin bil :) men få den ned på bakken, er ikke sååå ille veier her i volda ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Ok greit senke bilen 45 ser det bra ut på golf med 17 på? Har noen bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har lagt inn nye bilder etter jeg har montert dørhåndtak og lister nederst framme. Ble veldig fornøyd:) Venter i spenning på like speil og xenonlys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Du er glad i den chromen.. ;) Du kan få kjøpt en slik beskyttelses-list i chrome som skal ligge under bakluka, på bakfangeren, om du skjønner.. Tror det er Kamei som produserer.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg