dyngman Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 skulle kjøpt meg noe 3" eksos rør siden jeg skal til med og sveise eksos til bilen min men bare lurte på hvor jeg får fatt på billig 3" rør i bergens området. har ringt til bergen rørhandel men der måtte jeg være bedrifts kunde visst jeg skulle kjøpe :(. Noen som vet om andre rimelige steder det kan kjøpes ? Dyngman Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hvis det er bilextra i bergen, så har de nok der;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hvis det er bilextra i bergen, så har de nok der;) Har vært på bilextra men de skulle ha 570kr metern ja så det var i grunn ganske uaktuelt så tenkte å se om ikke det gikk ann å få fatt på andre steder:) noen som vet hvilken dim det er på eksosen på busser?:sombrero: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Prøv Astrup AS i godvik. Du kan kjøpe der, men som privatkunde kun i hele lengder (dvs, ca 6 meter..) Koster ikke 570 kr meteren iallfall... bilextra tar enorm avanse. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Lakkspesialisten/Mekonomen er billigst på dette. Bygget komplett 3toms rustfritt nylig på urquattroen og det ble ikke særlig dyrt, rimelige rustfrie potter har de også. Ca 300kr metern i raka rør og 200kr bendet om man har noen prosenter der oppe... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 570 kr meteren er RAAAAAAAAAAAN:deng :puke: :deng ett slikt rør koster 50-60 kr meteren... Så betsill på Ahlsell eller Ruukki... Så tenker jeg det er bedre priser enn de 570... Husk også å bestille 1-1,5 mm rør... Sparer MASSE vekt... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Torshov er vel et greit alternativ. Trur de tar 300 kr meteren for 3" rustfritt, så da er nok vanlig stål en god del billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg