Pacman Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Artikkel jeg kom over på dingz.no Bortsett fra i en viss by på vestlandet er nemlig vann mangelvare over store deler av verden. Miljøvennlig. For å spare på ressursene lanseres det derfor stadig nye hjelpemidler som kan hjelpe til med å kutte på forbruket. http://www.dingz.no/php/art.php?id=377169 Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Kan jo vaske bilen med Quik Detailer spray, virker som det er noe av det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hvor mange riper får man ikke av dette? Kan funke hvis man bor i texas og kun har fiiint støv på lakken ellers er det bare tull Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ville nok ikke tatt en microfiber klut og gnudd etter en skogstur med mye gjørme akkurat:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Enig der... Min bil bli SKITTEN når det regner ute, nytter ikke med noe annet enn vann, og det har vi tross alt JÆVLIG mye av her, har faktisk ofte mer nedbør årlig enn Bergen her! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hømm...Og jeg tror at det er mindre miljøfarlig å bruke vann enn de kjemikalene som finnes i sprayen. Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg