Gå til innhold

Treff: VW/Audi vårmønstring på Hadeland 28. april

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda, mangel lapp er jo en ting, men den mangelen er faktisk så stor, at de kan velge å ikke la meg kjøre videre da:p

 

Da kan vi stå igjen i veikanten sammen da vettu:) Du, jeg og Andre(slemreke) sliter vel like mye alle sammen ved tekn. kontroll:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VACN Oslo lokallag har oppmøte 7:30 på Statoil Furuset og reiser derifra ca.7:45 retning Hadeland.

 

Hva mener dere gutta fra Oslo og omegn? Henge oss med dem eller? De er foreløpig 9 stk and counting...:thumb

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VACN Oslo lokallag har oppmøte 7:30 på Statoil Furuset og reiser derifra ca.7:45 retning Hadeland.

 

Hva mener dere gutta fra Oslo og omegn? Henge oss med dem eller? De er foreløpig 9 stk and counting...:thumb

 

Blir jo helt feil retning i forhold til Espen da, vet ikke hvilken vei de kjører. Men jeg stemmer for og følge planen vår, og møtes kl. 8 på statoil sandvika(?)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem skal kjøre RV4 forbi Nittedal osv... Dem er en del da, så det blir da en liten kolonne! Jeg er usikker jeg... Er ikke langt fra Bærum og hit da Espen..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår