Gå til innhold

Hva betaler dere i forsikring for radoen. og hvor?

Ranger emnet


lavamakt

Anbefalte innlegg

Jeg har en stund vært på utkikk etter en Corrado G60. Her forleden dag fant jeg en som passet perfekt til mine kriterier.

Da fant jeg ut at det kanskje ikke var dumt å sjekke hva forsikringa kom på. Satt meg i godstolen og ringte gjensidige. etter en koselig samtale med han i andre enden sa han: ehhm.. vil du vite prisen? 30000kr!!! for del-kasko.

 

Jeg har ikke hatt bil lenge, og har forsatt 20%(standard)bonus. Men hva er dette for en pris?er det vanlig?

 

DEt jeg lurer på er hva dere betaler i forsikring, alder, bonus og hvilket selskap...

 

Mvh. en oppgitt lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte gjensidige igjen, denne gangen sa jeg Corrado 1.8 og fikk tilbud på 10lapper. Forrige gang sa jeg G60.

Har corrado kommet med vanlig 1.8 uten kompressor?

Eller trodde saksbehandleren at det var samme motor som i golf3 1.8 8V, med 90gamp kanskje?

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte gjensidige igjen, denne gangen sa jeg Corrado 1.8 og fikk tilbud på 10lapper. Forrige gang sa jeg G60.

Har corrado kommet med vanlig 1.8 uten kompressor?

Eller trodde saksbehandleren at det var samme motor som i golf3 1.8 8V, med 90gamp kanskje?

 

Kom vel en 1,8L 16v, i tillegg til G60'n når den ble lansert tror jeg.

 

Helt syke priser du får.

Registrerte min Corrado første gang når jeg var 19 år, da betalte jeg 5500,- for delkasko hos Gjensidige. Hadde 40% da.

Anbefaler deg å ta en tur til dem og prate med dem, husker jeg ringte og da fikk jeg stive priser hos de fleste. Tok med meg fattern som også har forsikringene i Gjensidige så ble det plutselig mye billigere:)

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så etter forsikring til min corrado...

7500,- i IF : Ansvar

7500,- i Gjensidige: Full kasko

2300,- i gjensidige: Ansvar (Glass og Tyveri)

 

75% reduksjon og 22 år...

Det hjelper å ringe litt rundt...

Det er førstebilen min og fikk max bonus.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 20 år når jeg hadde forsikring på corradoen sist. G60.

Betalte 5200,- i gjensidige forsikring for delkasko og 10.000km. 30% bonus.

 

Fikk netopp nytt tilbud derfra på ca 4300,- på samme som oppe her, forskjellen var at da hadde jeg med barneforsikring og innboforsikring. (4300,- var ikke inkl de sist nevnte forsikringene).

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår