Gå til innhold

Tips til innvendig vask/rens av bil for å få bort all lukt

Ranger emnet


fsl

Anbefalte innlegg

Rens bilen med rensemaskin, vask alt godt. la det så tørke en dag, og så kommer godsakene inn i bildet.. Ozoneringsapparat!

Det eneste som fungerer, det dreper alt av bakterier! alt annet du sprayer inn i bilen vil bare fungere for en tid, sef. det hjelper. men lukta blir aldri helt borte, bare kamuflert!

Image is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man tak i slik ozoneringsapparat da? har litt mugg i en bil jeg har pga fukt :( Vaska med noe sånn supergreier (skum man har på og støvsuger av) og det ble reint og fint og luktfritt, men har så noia for at det skal komme igjen

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozoneringsapp. er dyrt, fra ca 5 laken og oppover, så det er vel de færreste som investerer i noe sånn til privatbruk. Kontakt et seriøst bilpleiefirma, eller noen som driver med campingvogner, de har veldig ofte sånn utstyr. Men grovrensen først er det jo fullt mulig å gjøre selv.

Best effekt med blir det om det får stå inne i bilen over natta!

Image is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Sånn spray funker helt supert, jeg har sånn!

 

Fikk et gammelt 240 baksete type blått, for å lage soffa av, det ble aldri noe av.

 

Det hadde ligget girkasser og lignende i det baksetet, altså olje som hadde vært på LENGE!

 

Jeg fyrte på Med dette TurtleWax produktet, støvsugde av, repeterte dette noen ganger, ble helt gulle godt! Hadde jeg gjentatt dette flere ganger hadde det blitt 100% vil jeg tro!

 

De har sånne bokser på Rema til og med:P

 

Lykke til!

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår