Cossie Stian Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hei.. Jeg lurer på om det er noen som har byttet til grommere eksos på på tdi..? Hva har du da gjort? Ble det go lyd? Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men jeg har satt inn åpent luftfilter på min TDI, ble kul nok lyd det. Ikke fullt så mye traktor..:) Går å vurderer eksos jeg og nå Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 dette har jeg tenkt mye på og. grenrør hadde vært übergrisefett! noen som vet hvor en kan få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 På 115hk pumpedyse motorer så blir d veldig tøff lyd hvis du fjerner den bakerste lydpottet... Blir bra plystre lyd når du girer rund 2-3000rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men jeg har satt inn åpent luftfilter på min TDI, ble kul nok lyd det. Ikke fullt så mye traktor..:) Går å vurderer eksos jeg og nå Har satt på det jeg og.. synes ikke det ble så stor forandring lyd messig jeg da, egentliglitt rart.. Bruker jo å bli brukbar lyd når du monterer åpent filter på tdi'er men.. Kunne godt tengt meg mere turbo lyd jeg da..:) Men merket godt på effekten at det var der..:) Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Kommer helt an på hvilket filter du har satt på... Jeg har satt på greenfilter twister.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Kommer helt an på hvilket filter du har satt på... Jeg har satt på greenfilter twister.. Ok,jeg har satt på et helt vanlig k&n... men er det noe spess med det filteret ditt el? er det et slik med propell å greier inni el? Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Er vel ikke akkurat en propell, men er utformet slik at den lager mest mulig lyd. Kan faktisk se ut som en propell når man ser inn i det.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 spmål ang. filter: hva gjør dere m lmm ved montering? den sitter skrudd i luftfilterboksen på min. 150hk tdi. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jepp, gjorde den på min og det. Er veldig enkelt, du fester det nye filteret rett på LMM (iom at denne er kjekk å ha :) ) og så kan du bruke de festene som er på LMM til å feste hele suppa på en måte. Tror kanskje K&N leverer med festebraketter, men det gjorde ikke greenfilter.. :( Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Tilbake til det du spør om her. Fjern katalysator, midtre demper og ha en bakre demper fra Simmons el noe lign... da får du bra mye grommere lyd. i tilleg får du litt mer susing og litt ekstra krefter som en bonus.. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg