Gå til innhold

Rånerne forpester nærmiljøet

Ranger emnet


m3power

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, synes rånere forpester en del selv jeg. Eneste hobbyen ungdommene i Lillehammer har er å stå å ruse motoren, tute og spille så høy musikk at de ikke klarer å prate med hverandre. Foretrekker å besøke vennene mine jeg. Mye bedre å ta seg en øl og se på film enn å sitte ute i eksos og støy.

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unektelig litt artig hvordan rånerne selv etterlyser en plass de kan være, når de ikke engang klarer å oppføre seg når de er "blandt folk"... Å rydde opp etter seg er da ikke verre enn å gå sammen en gjeng med koster, feiebrett og søppeldunker?

 

Problemet er vel at alle vil være med på moroa, men ingen vil være med å rydde opp etter seg. Jeg forstår godt at ingen er villig til å donere bort noe område når utfallet gang på gang blir en masse svidd gummi, knuste flasker og søppel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt gummi og sorte striper gjør ingen ting. men knuste flasker og hambørger papir rundt over allt ødelegger mye.

 

Motor og eksos er det vi trives i men det er det delte meninger om så det er da opp til enhver.

 

Ofte er det tilskuerene som faktisk forsøppler og ikke rånerene selv.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn er det likegyldig _hvem_ som forsøpler, konsekvensen er jo den samme; hver gang det er "rånetreff" blir det liggende igjen tomflasker og søppel. Det må vel uansett være en lav pris å betale å måtte rydde opp "hovedområdet" noe slikt foregår på, når man får arrangere noe slikt? For ikke å snakke om goodwillen noe slikt ville generert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn er det likegyldig _hvem_ som forsøpler, konsekvensen er jo den samme; hver gang det er "rånetreff" blir det liggende igjen tomflasker og søppel. Det må vel uansett være en lav pris å betale å måtte rydde opp "hovedområdet" noe slikt foregår på, når man får arrangere noe slikt? For ikke å snakke om goodwillen noe slikt ville generert..

 

:thanks helt enig i det du sier... `det er jo her man har en jobb å gjøre for å få lov å ha street meet. for det er jo ikke aksetabelt med søppel å knuste flasker:deng ...:boxers men folk gidder jo ikke bruke hode... så man burde ta et oppgjør med sine holdninger ang dette

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Jeg tror spørsmålet om å få en egen plass å være ville blitt stilt i et litt annet lys dersom det viste seg at et rånetreff ikke medførte noen ulempe for utenforstående parter. At mange pr. idag oppfører seg som, unnskyld meg, bortskjemte drittunger og omtrent forlanger en egen plass å kunne herje rundt med bilen hjelper IKKE... Ingenting kommer av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Du kan ringe etter politiet når du har innbrudd, ingen kommer.

Politiet deler ut voldsalarmer som ikke virker. Innvandrere får herje fritt med vold og trygdesvindel.

Men, se der, en norsk ungdom på moped eller ute med bilen sin, ja han er lett å kjøre etter og plage. Kanskje vi kan bøtelegge ei trimpotte eller noe annet graverende. Da har den smålige norske purken noe gøy å stelle med.

Innsendt av Ivar Christensen, 15.04.07 22:18."

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Du kan ringe etter politiet når du har innbrudd, ingen kommer.

Politiet deler ut voldsalarmer som ikke virker. Innvandrere får herje fritt med vold og trygdesvindel.

Men, se der, en norsk ungdom på moped eller ute med bilen sin, ja han er lett å kjøre etter og plage. Kanskje vi kan bøtelegge ei trimpotte eller noe annet graverende. Da har den smålige norske purken noe gøy å stelle med.

Innsendt av Ivar Christensen, 15.04.07 22:18."

Det der er noe av det mest tullete og usaklige jeg har lest på en stund, det bærer tydelig preg av å være sofasynserutspill. Joda, polititet kommer dersom du ringer, men det tar naturligvis tid, såvidt det er meg bekjent har de ikke utstyr til å teleportere seg til stedet enda. Voldsalarmene virker de, men nok en gang politiet kan ikke komme på sekundet alarmen blir utløst, foreløpig som nevnt ovenfor er det fysisk umulig. Dessuten så hører vi aldri om de tilfellene hvor systemet har fungert slik det skal (Mer eller mindre samtlige tifeller...) Påstanden om at innvandrere får herje fritt med vold og trygdesvindel var sannelig toppen av kransekaka for å si det mildt. Hvor i huleste kommer det fram at nevnte gruppe fritt kan gjøre dette? Politiet jobber hardt for å bekjempe kriminaliteten i Norge, spesielt i sentrale storbystrøk og gjør etter mitt syn en bra jobb, det norske politiet har en mildt sagt imponerende oppklaringsstatistikk på de alvorligste forbrytelsene (Legemsskader; Drap, vold ol...) Politiets problem er bemanningen, som er et resultat av at de mangler økonomiske midler.

 

Med tanke på det som har blitt nevnt tidligere her så er det neimen ikke rart at folk ikke liker slike rånertreff. De kunne som sagt ha gjort ting mye bedre ved å rydde opp etter seg og droppe fyllebråket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er noe av det mest tullete og usaklige jeg har lest på en stund, det bærer tydelig preg av å være sofasynserutspill. Joda, polititet kommer dersom du ringer, men det tar naturligvis tid, såvidt det er meg bekjent har de ikke utstyr til å teleportere seg til stedet enda. Voldsalarmene virker de, men nok en gang politiet kan ikke komme på sekundet alarmen blir utløst, foreløpig som nevnt ovenfor er det fysisk umulig. Dessuten så hører vi aldri om de tilfellene hvor systemet har fungert slik det skal (Mer eller mindre samtlige tifeller...) Påstanden om at innvandrere får herje fritt med vold og trygdesvindel var sannelig toppen av kransekaka for å si det mildt. Hvor i huleste kommer det fram at nevnte gruppe fritt kan gjøre dette? Politiet jobber hardt for å bekjempe kriminaliteten i Norge, spesielt i sentrale storbystrøk og gjør etter mitt syn en bra jobb, det norske politiet har en mildt sagt imponerende oppklaringsstatistikk på de alvorligste forbrytelsene (Legemsskader; Drap, vold ol...) Politiets problem er bemanningen, som er et resultat av at de mangler økonomiske midler.

 

Med tanke på det som har blitt nevnt tidligere her så er det neimen ikke rart at folk ikke liker slike rånertreff. De kunne som sagt ha gjort ting mye bedre ved å rydde opp etter seg og droppe fyllebråket.

 

Du bor stort sett alene inne i skogen eller?

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår