oyvind ludvig otterlei Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 jeg kjører med h-kam, og den er ikke no særlig på lave turtall nei.. Enig med deg der. H kamaksel er vel den som er egnet for å trimme en sugemotor. Plane topp 11 til 1 i komp og grenrør.. går greit fra 3800-7000rpm.. K kamaksel er også best egnet til sugemotorer, men mange har med godt resultat brukt den på turbomotor. men den må ha turbo med stort turbinhus for durasjon og overlapp gjør at når du får baktrykk så vil eksos tilbake til sylinder. 3500-7000rpm motor. Eg personlig synst de kamakslene ikke egner seg til en bil som du daglig bruker til og fra jobb, V kamakselen har flere brukt til turbo med godt resultat over eit breit register. A kamen har eg selv kjørt med godt resultat med en normal Turbo som ladder tidlig 2200-5800rpm ca. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.