Gå til innhold

Utgått del????

Ranger emnet


sink

Anbefalte innlegg

Heisann lurer på om noen her vet hvor man kan få tak i komplett sett med sånne "gummipropper" til kanalene. Er to dimensjoner, en liten type på størelse med en femmer også noen på nesten 5".

Var på vag idag men de sa de ikke fekk dem inn lenger. Har sveisa rust og skal tektylere opp understellet, og de proppene som sitter der er helt morkne.

 

Håper noen vet om et sted dem har dem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og manglet noen, og jeg bare tok på en voldtektstape over hullene etter ett strøk med tectyl og sprøyta på et lag utenpå der igjen;) Er en løsning på problemet, men ikke noe svar på spørsmålet ditt :P

 

hehe takk for forslaget da, vurderer noe sånt selv hvis jeg ikke finner dem... Vurdere også og helsveise golvet bortover:hmmmmmmmmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desse proppane kan skaffast men er DYRT. dette fekk eg veta fra møller. var mykje billigare å sveisa igjen eller gå på huggaren å skaffa brukte.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste litt feil. trudde han meinte på gulvet da han skreiv 5".

dei i kanalane skal gå ann å skaffast eg har kjøpt desse på møller og dette er noko som er på mange typer vag.

viss du har ein gammal propp og dele nr står på den så skal nok møller finne den for deg. eg fant desvrre ikkje nr på dei proppane eg har.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste litt feil. trudde han meinte på gulvet da han skreiv 5".

dei i kanalane skal gå ann å skaffast eg har kjøpt desse på møller og dette er noko som er på mange typer vag.

viss du har ein gammal propp og dele nr står på den så skal nok møller finne den for deg. eg fant desvrre ikkje nr på dei proppane eg har.

 

takker jettamaster!, skal høre på møller :) hvis ikke blir det bare og helsveise hele forbaska gølvet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår