David_G Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 har en 760 delebil uten motor som liger på siden nede i gården å jeg lurer på om det er sperre på den siden dette er en eks turbobil. noen som har en ide om åssen jeg finner ut om det er sperre uten å skru av lokket? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Jekke opp bakenden å snurre på det ene hjule for hånd. se om det andre hjulet følger med=)......samme bevegelse som du snurrer på det ene Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 ja det visste jeg faktisk men blir det de samme med slungdiff? men takker for raskt svar:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hvis du bare jekker opp bilen på ene siden kan det være enklere å sjekke... Går det drit-tungt har du diffbrems. Hvis det går greit helt til det plutselig låser har du sluggdiff. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 takker!:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 har du sjekka eller ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 nope hakke rukket de enda gett men får gå ned å tjekke snart væ. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Volvo leverte vel aldri lamelldiff og turbo sammen. Hadde en monteringsanvisning eller noe lignende fra Volvo på LSD diffen. Og det var tydelig merka med at dette måtte ikke under noen omstendigheter monteres på en bil med turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 preka slungdiff da. :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Volvo leverte vel aldri lamelldiff og turbo sammen. Hadde en monteringsanvisning eller noe lignende fra Volvo på LSD diffen. Og det var tydelig merka med at dette måtte ikke under noen omstendigheter monteres på en bil med turbo.. Jeg har Turbo, og sperre. Orginalt. Bilen har gått som sivilbil i Molde. Mulig den er ekstra utstyrt av den grunn? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 vce, veit du åssen en slung diff funker? hva som er prinsippet liksom? det gjør du ikke, så da kan jeg fortelle deg det, den bremser helt opp til du kommer opp i 40km/t +- (som du på en måte skal greie å snurre for hånd!?) og så drar sentrifugalkraften ut en fjørbelasta "arm" som gjør at den åpner igjen.. men jekk opp bilen, snurr på et hjul, så finner du det ut, enten er det tungt, eller så går begge hjula rundt, om du har sperre.(kommer an på om du har ett eller begge hjula oppfor selvfølgelig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Jeg er blitt fotalt at den ligner Eaton sin G85, men da var det feil... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 når jeg snurrer det ene hjulet bak så går det andre hjulet andre veien og jeg spinner bare på høyre side :S hvordan kan jeg få en sperre som gjør at jeg spinner på begge ? uten å ha 100% sperre ja :P hehe Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 kjøp truetrac fra summit racing;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 hva er det? pris? Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg