mk1classic Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Her er bilder fra helgens Goodwood Festival of Speed her i England. Goodwood bilder Her er noen bilder for å friste..... Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Jeg må bare si at du er flink til å bruke kamera ditt Mk1!!! Skikkelig kult! Spessielt med så mye kult du får tatt bilde av der nede thumpsup Keep up the good work lad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Hehe.. sånn som den øverste (er vel en Renault Elf ...et eller annet fancy navn som jeg har glemt :)) Har jeg til Scalectrix bane min hjemme... :D Knallbilder, og ja! vi ble misunnelige :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg