SHN-Motorsport Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 btw FAN her sto det me MØL... er tydelig at det ikke er alt mån får rikti svar på om man spør på bilforumet... Esbandos: ring bcb, lysakerbil elr eventuelt pedersens racing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 wtf??? kosta du på deg en skjærekant pakning på en råttn AT? eller har du kansje noen svære dobble gassere og smidd bunn med sjikkelig gren og stor lastbilturbo? BTW dette med trykkboks er vel slik at den skal fungere på samme måten som plenumet på en EFI motor. Har ikke så mye peil på gassermotor men har en knapp på at det skal være så. Hva så om jeg kjøpte meg en skikkelig pakning? Jeg gjør ikke en jobb halv ferdig.! Dobbel pakning funker sikkert.. Men hvorfor risikere at det kan gå til hæ.. når man kan kjøpe en pakning som man vet holder.! Samtidig har jeg da laget en mulighet til å kunne oppgradere uten å være beskymret over den pakningen.. Med så mye komp jeg har i den motoren der.. Er det rart den ikke blåser i første omgang. De folka jeg har hørt med skjønner ikke at motoren min har gått så lenge som den har gjort.! For oppsettet mitt er ikke "realistisk" bygd.. Sier seg jo selv.. vanlig ligger det på rundt 8 i komp.. Mens jeg kjører over 10.! Jeg er ikke no mekaniker.. Men har hatt mye styr med den motoren jeg har under panseret nå.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 forskjellen på mig og mag er dekk-gassen (mag er vel uten)... bruk mig så får du dette tett uten problem;) MIG er for aluminium. Annen tråd og dekkgass MAG er for vanlig konstruksjons stål. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hva så om jeg kjøpte meg en skikkelig pakning? Jeg gjør ikke en jobb halv ferdig.! Dobbel pakning funker sikkert.. Men hvorfor risikere at det kan gå til hæ.. når man kan kjøpe en pakning som man vet holder.! Samtidig har jeg da laget en mulighet til å kunne oppgradere uten å være beskymret over den pakningen.. Med så mye komp jeg har i den motoren der.. Er det rart den ikke blåser i første omgang. De folka jeg har hørt med skjønner ikke at motoren min har gått så lenge som den har gjort.! For oppsettet mitt er ikke "realistisk" bygd.. Sier seg jo selv.. vanlig ligger det på rundt 8 i komp.. Mens jeg kjører over 10.! Jeg er ikke no mekaniker.. Men har hatt mye styr med den motoren jeg har under panseret nå.! med fin tuning av tenning/bensin og ingen overdrivelse av ladetrykk så skal det gå ja. men uanz med orginal bunn så kan du jo ikke pøse på med så mye effekt uanz. maskinering av toppen er vel også påkrevd. så at den skjærekant pkninga var en nødvendig investering det tviler jeg for. sleng ut en liste over oppsettet ditt og hvor mye hk du har fådd ut av det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Har ikke papirer på motoren min.. Jeg har nok effekt for mitt bruk.! Oppsettet mitt kan du se på linken min.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.