Gå til innhold

Zetec, 1986 Fiat Panda Street Max 1-2

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du hørt med han om de kantene forresten?.. hvorfor han kun har kurvet ett hjørnet?

Har ikke fått spurt han om det nei, men blir vel til at jeg prøver selv med sparkel, for da kan jeg evt bare hamre det enkelt bort om det ikke funket så bra..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, veldig praktisk port da, når det kommer til kobling av subbene osv. da er det bare å krabbe inn i porten å koble i vei :)

 

Er bare å dukke opp på en konkurranse det vettu så finner man nok en klasse til deg :)

 

Ja,heheh.Så litt på regler idag.Må delta i Street C tror jeg.

Det går sikkert ikke bra,men jeg vil bare prøve å nå målet mitt,å bryr meg ikke så hardt om plasseringer :)

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syykt hele greia hehe 2 forbanna råtne subber å så spiller di piga meg over det meste helrått er det

 

Dette er 2x10" med 1500 watt rms og ved 11-11,5 volt på batteriet.

Etterhvert nå blir det jo 2x15" med 3000w rms og fårhåpentligvis ett noe mindre spenningsfall :) så får vi jo se..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått med 153db ! :)

 

Hvordan 15" er det som skal inn i pandaen da?

 

Heisann Boddiz, det står i den første posten ;) men siden den var litt uoversiktelig så skal du få vite det her også ;)

 

2 av disse http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Boddiz, det står i den første posten ;) men siden den var litt uoversiktelig så skal du få vite det her også ;)

 

2 av disse http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html

 

det kommer til å bli sykt... hehe..

 

men du nils.. jeg kom til å tenke på att for å lage ett avrundet hjørnet må man jo bruke veldig mye sparkel... spørs jo på kurven.. men vil ikke detta riste seg i stykker a?... store sprakelflak vil vell løsne? eller? hehe

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Boddiz, det står i den første posten ;) men siden den var litt uoversiktelig så skal du få vite det her også ;)

 

2 av disse http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html

 

Oh nice! Kan tenke meg de der kommer til å trykke noe sinnsykt! Du er vel ikke med i Team Pioneer er du det?!

 

Uansett gleder meg til å se mere av de 15" der:D

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh nice! Kan tenke meg de der kommer til å trykke noe sinnsykt! Du er vel ikke med i Team Pioneer er du det?!

 

Uansett gleder meg til å se mere av de 15" der:D

Team Pioneer SPL finnes ikke i Norge enn så lenge, men er sponset av Pioneer ja.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer til å bli sykt... hehe..

 

men du nils.. jeg kom til å tenke på att for å lage ett avrundet hjørnet må man jo bruke veldig mye sparkel... spørs jo på kurven.. men vil ikke detta riste seg i stykker a?... store sprakelflak vil vell løsne? eller? hehe

 

Altså, jeg tenkte å sette noen inni kassa som kunne holde på det under konkurransen, er jo bare snakk om noen få sekunder uansett :D

 

(altså, jeg finner nok på noe skal du se ;) )

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår