Turboed1 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hei, Så et par problemer her. Skulle markere et forum som lest,trykket på knappen men vinduet med "options" under "forumverktøy" åpnet seg under reklamen...så ikke en dr*tt. Og,nye svar i trådene kommer enten ikke frem med en gang eller kommer som post #1 i tråden...lett rotete for å si det mildt. La inn et "hurtigsvar" på tråden med Granadaen til Joel (Zzz...Zzz prosjekttråden) og fikk ikke frem det jeg skrev i det hele tatt,så jeg trykket en gang til og fikk feilmelding om duplikatpost..??? Please have a look. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Hei, Så et par problemer her. Skulle markere et forum som lest,trykket på knappen men vinduet med "options" under "forumverktøy" åpnet seg under reklamen...så ikke en dr*tt. Og,nye svar i trådene kommer enten ikke frem med en gang eller kommer som post #1 i tråden...lett rotete for å si det mildt. La inn et "hurtigsvar" på tråden med Granadaen til Joel (Zzz...Zzz prosjekttråden) og fikk ikke frem det jeg skrev i det hele tatt,så jeg trykket en gang til og fikk feilmelding om duplikatpost..??? Please have a look. :) Vi har hatt et problem med klokka på servern i dag men det er fiksa nå. Gimme link til tråden så skal jeg fikse det. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1820483#post1820483 ...her kom jeg først,post #1... og når jeg åpner forumet står ikke tråden på første side heller selv om jeg akkurat svarte. Den andre tråden er http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951&highlight=Zzz ...måtte søke,siden den er over et år forskyvet ut i intet og sto ikke på første side i prosjektforumet... står til 040606 eller noe sånn... og posten jeg la inn i stad (under en time siden) er lagt inn i går kl 1821... Litt på tur den klokka ja. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvis man prøver å åpne "Forumverktøy" for å markere et forum som lest så åpner det vinduet UNDER den "byttdekk.com"-reklame-banner-saken... funker alle steder det banneret ikke er der. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvis man prøver å åpne "Forumverktøy" for å markere et forum som lest så åpner det vinduet UNDER den "byttdekk.com"-reklame-banner-saken... funker alle steder det banneret ikke er der. Hvilken browser? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ie 6.0 Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Sliter også med at reklamebannere kan stå i veien for innlegg, bilder og verktøylinjen øverst. Blant annet når jeg skal søke, så forsvinner søkefunskjonen bak reklamen. Irriterendes, og har vært sånn lenge nå, til og med før oppdateringen. Bruker Opera. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Sliter også med at reklamebannere kan stå i veien for innlegg, bilder og verktøylinjen øverst. Blant annet når jeg skal søke, så forsvinner søkefunskjonen bak reklamen. Irriterendes, og har vært sånn lenge nå, til og med før oppdateringen. Bruker Opera. Oppdater browseren din, så går det helt sikkert fint :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Jeg har samme problem som div. andre her med tanke på reklame... IE 7.0 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 ditta med reklame framom menyen, forekjem av og til med nyaste opera, men ikkje so alvorli offte Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg