Gå til innhold

Min ny Volvo 245 TIC 89.mod

Ranger emnet


Zemeckis

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lol.. ja..

 

Ps. våre biler er skilt (skillt) ved fødselen!!

Dvs. din STV og min STV..Min har også CE skilter... :o

 

Jeg mangler en turbo, men.. :P Har turbofelgene og snart samme baklys.. hehe. Men jeg og Colli fjernet "ti metrene" på bilen min i dag, ble mye mye bedre!! (skal nevnes mine var knuste!)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo_Rune: Stemmer det ja.

 

Colli: R`n skal bort etterhvert.

 

 

Ellers så har jeg fått lånt meg garasje som jeg får bort vannlekkasjen/e og fukt problemene en gang for alle håper jeg. Samt at jeg har kjøpt et 3" JT anlegg fra volvo1983 her på forumet som byr på problemer igjen. Pakkene jeg får tilsendt at privat personer blir sendt i retur igjen straks de har ankommet hovedterminalen i Trondheim:/

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

På tiden med en oppdatering. Ventet lenge på at bcb skulle få inn eiker felgene igjen, men i påska kom de og i forrige uke ble felgene montert på bilen med nye falken dekk.

 

DSCN0390.jpg

 

DSCN0391.jpg

 

DSCN0392.jpg

 

DSCN0393.jpg

 

 

 

Ble dårlige bilder, visste ikke at digital kameraet var feil innstilt:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysfeil å?eller kun pæra som har gått i ene baklykta..

fin bil ja :) ,så en helt lik en forrige helg,da jeg var på tur til Sunndalsøra, eneste som var forskjellen var at det var penta felger på den, å 240 gl merket bak

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysfeil å?eller kun pæra som har gått i ene baklykta..

fin bil ja :) ,så en helt lik en forrige helg,da jeg var på tur til Sunndalsøra, eneste som var forskjellen var at det var penta felger på den, å 240 gl merket bak

 

Vet at det mangler lyset bak, får ikke skikkelig kontakt når jeg skrur den fast bak:/ Mangler også et kjørelys foran på venstre side:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Magnus fiksa en del med den bilen der.. Skjønner ikke at han solgte den..

 

Men det ser iallfall ut til at han har solgt den til noen som fortsatt tar vare på den;)

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjenner ikke til magnus. Men jeg kjøpte den av en som het Daniel Bokerød og før der het eier Terje Strand.

 

Joda, prøver jo så godt jeg kan å ta bedre var på denne her enn det jeg beklageligvis ikke greie med forrige og første bilen min. Har jo en del deler som jeg håper på å få på plass i sommerferien.

 

Bla:

 

3" JT anlegg

Ny alu-radiator med termobryter for el-vifte(har en el-vifte og kåpe fra 940)

Midtarmlene foran i skinn og koppholder foran og bak

R-sport sete trekk

Muligens det blir senkesett og bilstein cs dempere etterhvert

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjenner ikke til magnus. Men jeg kjøpte den av en som het Daniel Bokerød og før der het eier Terje Strand.

 

Joda, prøver jo så godt jeg kan å ta bedre var på denne her enn det jeg beklageligvis ikke greie med forrige og første bilen min. Har jo en del deler som jeg håper på å få på plass i sommerferien.

 

Bla:

 

3" JT anlegg

Ny alu-radiator med termobryter for el-vifte(har en el-vifte og kåpe fra 940)

Midtarmlene foran i skinn og koppholder foran og bak

R-sport sete trekk

Muligens det blir senkesett og bilstein cs dempere etterhvert

 

Ja stemmer det, var oppe hos han å henta no senkefjører å bakaksel mens han hadde bilen. Mente han hette Magnus når jeg skrev det men når du sier det så heter han jo Daniel.. haha jaja.

 

Har faktisk vært senkesett på bilen før. Men han pella det vekk fordi han syntes bilen ble for lav til hans bruk.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår