Speca Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har akkurat fått tilbake bilen min fra oljebytte. Er vant med at det vanligvis har kostet 5-600 kroner for bytte av olje og filter, men denne gangen kostet det 340 pr l olje, så dette kostet meg nesten 1500 spenn. Er virkelig Castrol GTX 5 så dyr som 340 spenn per liter?? Jeg har litt problemer med å forstå at delsyntetisk olje som ikke er så sinnsykt bra skal koste så mye penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har akkurat fått tilbake bilen min fra oljebytte. Er vant med at det vanligvis har kostet 5-600 kroner for bytte av olje og filter, men denne gangen kostet det 340 pr l olje, så dette kostet meg nesten 1500 spenn. Er virkelig Castrol GTX 5 så dyr som 340 spenn per liter?? Jeg har litt problemer med å forstå at delsyntetisk olje som ikke er så sinnsykt bra skal koste så mye penger. GTX 5 skal vel koste ~500kr for en 4 liter, så 340kr per liter ville jeg klaget på. Men, 1500 spenn for arbeid, olje og filter blir noe annet enn 340kr per liter for bare oljen blir det ikke ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jeg kjøpte 5 liter helsyntetisk Castrol gtx og oljefilter her om dagen. Det kostet 550kr på mekonomen. Så den olja di var kanskje litt dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hørtes litt dyrt ut ja Betalte 679,- for 4 liter Castrol Edge 10-60 olje så :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hvor har du byttet olje+filter? Har du hatt den på "oljeservice" hos et verksted, eventulet merkeverksted så tar de også en visuel kontroll av bilen, går fort en time dvs 600-1000kr bare for jobben. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg