wazzza Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Er på utkikk etter standard specs på en litt eldre skyline-motor. Hvilke motorer blei den levert med? Tenker på motorer som er oppnåelig for oss vanlige dødelige.. Lurer på hva som skiller den ut fysisk fra L28-motoren (2.8 bensiner) som står i bla. nissan patrol 160.. Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Er det plutselig ingen som vet noe?? Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 nå ble vel eldre skyline levert med 2liter motor da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTR-R32 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvis du sier et årstall og modell hjelper det mye:) har mye info på det området Siter xHonda Prelude 98 xHonda Civic Type R 04 Nissan Skyline GTR R32 90 xLotus Elise MK2 02 Porsche 944 Turbo 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg