vest_racing Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Pent :D er det kromma eller polert? Polert...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Sjekk her... :) http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=31&products_id=241 Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Sjekk her... :) http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=31&products_id=241 Tror det der hadde tatt fyr vis eg hadde hatt det på motoren..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hehe, da tror jeg du har en defekt termostat:D Har ikke prøvd det, men tror ikke det tar fyr engentlig, jeg har polert mye rart så jeg skal prøve det straks jeg får puslespillet av motor deler sammen... kan gi beskjed om det ikke brenner opp motor rommet mitt hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hehe, da tror jeg du har en defekt termostat:D Har ikke prøvd det, men tror ikke det tar fyr engentlig, jeg har polert mye rart så jeg skal prøve det straks jeg får puslespillet av motor deler sammen... kan gi beskjed om det ikke brenner opp motor rommet mitt hehe :ratatatat Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Ny motor bilder..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxus Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Ser snertent ut det der :) Men du må forte deg, våren kommer! Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Liten spec liste New Custom inlet. New 85mm throttlebodie. New 6x 1680cc injectors. New fuel rails. New 2 piece crank New rotor housings New FD side plates New FC (s4) rotors New 20b stationary gears New bearings New oil pump New rear counterweight New springs/seals/gaskets etc New SCR apex seals New Strud kit 12.7mm & machining Lighting of rotors 200-250g each Balanced rotating assembly Front stack/front cover/sump etc etc Center bearing oil feed Cooling upgrade Oiling upgrade HKS twin plate clucth Custom exhaust manifold Garrett GT4202R Turbo 30PSI of boost Tial 60mm wastegate 5" exhaust system Aeromotive A2000 feed pump 3x Aeromotive A1000 3x Aeromotive fuel pressure regulators 2L surge tank 70L fuelcell Earls hoses Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Da fikk eg endelig vite at cooleren min skulle være klare om en dag og to.. Jaggu på tide.. Et par bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fyttekatta for et omfattende bygg :) Blir flotte greier det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Da var cooleren nesten ferdig... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Pent skredderi ! :) Norsk lagd, eller er det import? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Pent skredderi ! :) Norsk lagd, eller er det import? Er nok import, slik som resten som eg bruker er..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Ok, så ikke noe hydro stål her nei :P Hva er målene på den kjøleren da, ser utrolig bra ut altså! Sku hatt en slik hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg