henrix Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 jeg har jo en 1.6l forgasser i min nå. men så har jeg kommet over en billig 1.8 gti motor.. noen som veit hva jeg må bytte for å få dette godkjent?:) mvh kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 jeg har jo en 1.6l forgasser i min nå. men så har jeg kommet over en billig 1.8 gti motor.. noen som veit hva jeg må bytte for å få dette godkjent?:) mvh kristian Gjør det som står her: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 dæven steike:P vakke bare bare heller det:P hehe takker for svar!:) setter pris på det! Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Caddy ble jo ikke levert med mer enn 95 hester. Gti er 112, så møller vil ikke gi papir på det. Du får papir opp til 95 hester av dem da. Samme bremser som 1,6. Men det er vel + 10% muligens 15% økning man kan ha.....? Sleng inn en søknad bare. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 jeg har jo en 1.6l forgasser i min nå. men så har jeg kommet over en billig 1.8 gti motor.. noen som veit hva jeg må bytte for å få dette godkjent?:) mvh kristian Den som vet best hva som må til for å få det godkjent er ditt lokale biltilsyn.... spør de først. Som det står i etthvert godkjenningspapir fra f.eks møller "bilen må fremvises for den lokale trafikkstasjonen for godkjenning av ombygging" så det er de som sitter med "siste ordet" uansett Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg