Gå til innhold

Lystgass i ET kjøring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Noen som har kjørt ET med lystgass?

Leser på NBF at brannslukkingsANLEGG, som kan slukke både i motorom og kupè, skal finnes, men er det påbudt så lenge man har brannslukkingsaparat?

 

Åssen apparat har du? Pulver eller co2?

Løser en ut et pulver apparat i motor-rommet har man ganske mye rengjøring etterpå...

Trasig å få pulver inn i motoren.:tannløs:

 

Tror det er co2 apparat som kobles slik at det tar motor-rom og kupeen der føreren sitter.

Føreren skal kunne løse det ut når han sitter fastspent i bilen.

 

Hør med Bowtietwister, han vet nok hva som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, begynner å bli litt mer omfattende mtp bil, når man skal presse seg under 7,70!

Brannvegger, bur, hovedstrømsbrytere, gass-kutt bryter, stikkaksler, og hjulbolter beregnet på dragracing, godkjennte stoler/ seler... HUFF! :D

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår