jones Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Noen som har kjørt ET med lystgass? Leser på NBF at brannslukkingsANLEGG, som kan slukke både i motorom og kupè, skal finnes, men er det påbudt så lenge man har brannslukkingsaparat? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Noen som har kjørt ET med lystgass?Leser på NBF at brannslukkingsANLEGG, som kan slukke både i motorom og kupè, skal finnes, men er det påbudt så lenge man har brannslukkingsaparat? Åssen apparat har du? Pulver eller co2? Løser en ut et pulver apparat i motor-rommet har man ganske mye rengjøring etterpå... Trasig å få pulver inn i motoren.:tannløs: Tror det er co2 apparat som kobles slik at det tar motor-rom og kupeen der føreren sitter. Føreren skal kunne løse det ut når han sitter fastspent i bilen. Hør med Bowtietwister, han vet nok hva som gjelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 ja er nok påbudt med brannslukkings anlegg slik det beskrives i NBF regelboka! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hm.. crap! selges slike komplette anlegg noen plass? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Fannrem selger fine komplette kit - ring Nils. :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hm.. kan du antyde noen pris? får sikkert ikke tak i Fannrem før over helga, eller i verstefall etter påske, driver å ser litt på budsjettet ;) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Lifline zero 2000 koster ca 3500,- hvis jeg ikke tar feil... Info finnes på http://www.kollevold.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Takker! trodde det var mer som 30.000 eller noe jeg.. hehe (altså DYRT) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hva menes med ET? Er det reglene som brukes på Street legal 201m her i landet? Når amcarklubben har arrangert 201m streetlegal her i Troms har jeg forstått at vi ikke får kjøre med lystgass. Kan jeg kjøre med gass hvis jeg monterer slokkesystem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Korrekt at du ikke får kjøre med gass i street legal. ET er ren dragrace etter dragrace reglement. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jepp, begynner å bli litt mer omfattende mtp bil, når man skal presse seg under 7,70! Brannvegger, bur, hovedstrømsbrytere, gass-kutt bryter, stikkaksler, og hjulbolter beregnet på dragracing, godkjennte stoler/ seler... HUFF! :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg