Gå til innhold

Morten's Golf 3

Ranger emnet


Grønvold

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

står i stil med det under panseret. er ikkeno poeng å ha en front som sier "se jeg har 1000hk" når det knapt er 100...

 

Du, er faktisk 101hk! Bare se i vognkortet! Og kanskje 103-104 med powerfilter:D

 

Men jaja, smak og behag! Nice farge på bilen iallefall da! Ble det helakkering tilslutt? Så jævli strøken ut i lakken

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva som er feil med den bad-look'en der jeg.

Så bra ut syns jeg. I stedet for den ultrakantete vinkeljernstandarden. Så litt golf 4 ut egentlig lyktene nå med den bad-look'en. :happyhappy:

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er andre som har lagt merke til det og det er ikke for å rakke ned på bilen din, for så langt jeg kan se så har du a brukt litt på den siden du kjøpte den. Baken suns jeg begynner å komme seg, kanskje vurdere å sveise en leppe over baklyktene, Om du ikke har sett dette før, så er det verdt å ta en titt, bilen blir helt vill med dette. men jeg vet ikke helt hva det er med fronten din, kan lissom ikke si jeg kjenner igjen den gode golf formen. Er noe som ikke helt stemmer. Nå er ikke jeg så glad i rs fanger, men det er jo smak å behag. Men var ikke det jeg egentlig tenkte på, var heller den bad looken og overgangen til grillen. Mulig det bare er dårlig vinkel på bildet. Har forresten gti motor til salgs for 9.000 ferdig satt inn=) Du trenger litt mer under panseret!! Husk at det er det indre som teller. Utseende er bare et bonus!

.-.Golf 3 Gti 16v -93 .-.Corsa 1,3Gt -87 .-.Corsa 1,4i -90 Projekt .-.Kadett 1,2 -75 Projekt .-.Kadett Gsi -? *Solgt .-.Golf 4 1,6 -98 *Solgt.-.Golf 2 1,6 -89 *Solgt .-.Sierra 2,0 -90 *Solgt .-.Scorpio 2,8 -?*slgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på å sveise over baklyktene. men slik jeg så det så lå baklyktene og bakluka for gjevnt til at det kunne gå. ellers så hadde jeg nok gjort det.. kan evt. sette på øyelokk for baklyktene.

 

når det gjelder fronten så er jeg ikke helt sikker selv. er noe som ikke stemmer.

Har lyst til å cleane originalfangere jeg har liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår