Gå til innhold

tarzan:bmw 318 tds "owp-tuning.com"

Ranger emnet


tarzan

Anbefalte innlegg

ja da har jeg endelig fått henet bilen fra gamle jobben ogskal starte med og sette den sammen igjen:titties: bilen er en bmw 318 tds touring som jeg har pusset opp og lakkert har vel vært litt treig med og få den ferdig men har hatt det litt komplesert med jobb og greier.fått ny jobb nå men har prøvetid så lønna er ikke helt topp:angry: men jeg håper at det ikke blir så alt for lenge til den er ferdig.hehe

 

gjort:

 

m3 speil

m3 fanger

97 mod grill og nyrer

97 mod skjermer

3 nye dører

ny bakluke og nytt panser

lakkert bilen

 

planer:

nye front lyker

nye bak lykter

m3 side skjørt

mulig bytte til m3 skinn

mulig bygge den om med m3 motor(import i 1999 kan jeg da søke om ombygging om 2 år??noen som vet??

bygge in sterieo(støpe glassfiber)

justerbart senkesett

lakke felger eller kjøpe nye har 17 nå men tenker litt på 18 kanskje 19 men vil ha bilen ultra lav:chevy

camber justering bak og foran

karbonleppe foran

bakfanger(veit ikke helt hvem eller om jeg bare skal ha leppe)

huff ble mye det her men jeg skal ta det i etapper.ville takke owp-tuning.com for samarbeid og for og hjelpe meh emd det jeg trenger og god service han kan jeg anbefale:respect

og så får jeg hilse til carleet som har vært mye mer efektiv enn meg.hehehe han kommer nok til og hjelpe emg litt gitt.

har noen ideer eleer forslag til noe så er det bare og spytte ut.

her er noen bilder og det kommer flere slapp av

henter bilen hoss lakkerer

DSCI0002.jpg

 

 

 

 

litt deler hos mor og far som sikkert ser til at jeg får satt dem på bilen

 

DSCI0163.jpg

 

DSCI0162.jpg

 

DSCI0161.jpg

 

 

 

 

 

fått montert litt

 

DSCI0138.jpg

 

skal få tatt noen nye bilder i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groom farge hvertfall. M3 hadde gjort seg tenker jeg

hehe sier noe der.er inne på tanken om og bygge den om men siden den er impotert etter 1996 veit jeg ikke om jeg får gjort det:(om 2 år har bilen vært her i 10 år hørt at det går ann og søke om det da noen som veit det helt sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sier noe der.er inne på tanken om og bygge den om men siden den er impotert etter 1996 veit jeg ikke om jeg får gjort det:(om 2 år har bilen vært her i 10 år hørt at det går ann og søke om det da noen som veit det helt sikkert?

 

Nei, er jo lov til å bygge om en ny bil og, men en må betalte avgifter for effektøkning osv hvis bilen ble førstegangsregistrert for mindre enn 10 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er det noen bilder fra dagens lille gjøre mål.

måtte tilpasse grill ramma litt

 

DSCI0013.jpg

 

DSCI0014.jpg

 

litt dårlig pass form på grill ramma så her må det rettes og bøyes litt gitt

 

DSCI0016.jpg

 

DSCI0015.jpg

 

og her er noen bilder med front fanger på fanger er akkurat høy nok til at en 20 pakkning går under på høy kant:eddie

 

DSCI0017.jpg

 

DSCI0012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår