Gå til innhold

Har noen sett denne bilen?? Den er stjålet.!!!

Ranger emnet


Torgeir Sture

Anbefalte innlegg

jøss, er det de? temmelig sikker på at den var mørk grøn, for eg tenkte på dinne tråden då eg såg den.. han kom rolig å satte frå seg bilen på bensinstajonen å so såg de ut som han skulle hjelpe nåken russejente (ehh, ja faktisk:hvaskjera )

 

EDIT: fleire bilde? syns takspoileren stakk litt oppover på den eg såg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Det er nokk min bil du har sett på Byrkjelo... Det er en 850. Og har reg nummer TV 72499. Var det Lørdag 31. mars du var der? Denne er garantert ikke tjuvgods! Ellers bor jeg på Byrkjelo. Og er mye ute og farta. Jeg hadde garantert sett vist det kom en slik bil til disse kanter. Men holder øynene åpne.

Volvo 850 T5 Prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143411

X: Volvo 240 GL

X: Volvo 940 Gl senere Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en prikk lik 960 her i ålesund....tror det var sanne felger på den.Allldri sett den her før.

 

er det gromlyd på den. Det var det ialfall på den jeg så.

 

Tviler på at det går så veldig mange slike 960`er som denne her, rundt om distriktet der den ble stjålet, så spørs nok om du har sett den da ja...

 

Er vel også lett å kjenne igjen den på bakenden, er vel en liten skade på høyre bakskjerm v/baggasjeluka også, hvis j ikke husker feil, så er jo noe å se etter det også... (så sant den ikke har blitt rettet opp av nåværende eier...)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en prikk lik 960 her i ålesund....tror det var sanne felger på den.Allldri sett den her før.

 

er det gromlyd på den. Det var det ialfall på den jeg så.

 

 

er en fra hareid som har en som ligner på denne, mulig det er den du har sett

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det en 960 eller 940...? Ut i fra hva eg kan se på høyden så ser det ut som en 940 med ommbygget til 960 front. Har du litt mer spec på bilen... Vet om en til slik som går her i by`n. tro det eller ei... Den er forsovet mer lilla da... men eg ser at front fanger bygget er likt... er dette det siste bildet du har av bilen... Når hvar den å se sist... Anmeldt greiene te politiet...? ikke det at politiet bryr seg så mye... Når de ser en ombygget bil blir stjålet så tenker de hoooo... enda en ungdoms bil vekke... GODT. Mye av slike saker må vi nok ta i egne hender... Start sperre og slik,e det ikke det på bilen... Syns det er helt utrolig at noen gidder å stjele slike spessielle biler... Det er vel ikke mer enn ca 3 år siden gamle V8 twin Turbo 242 som Polly hadde ble stjålet.. En Meget meget meget spessiell bil.. Breddet seksjonert og tak senket.. Kan det være samme folka...? Hvor lenge hadde eieren av bilen hatt bilen før den ble stjålet...? Hatt kontakt med sist eier....? kan jo ikke stole på en sjel lenger... godt det blir opplyst om slikt i Allefall... Men gi litt mer spec på hvor og når bilen ble sett sist... Eg skal holde øynene åpen... Og skal infomere fler her i byen...

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra Frode.

 

Bilen ble sist observert på askøy broen den dagen den ble stjålet så fikk eg ett brev noen dager seinere av politiet at den var blitt tatt i foto boksen i fløyfjellet så har en sjanse til å finne den igjen håper eg.

Har ikke sett bilde enda.. Politiet har hatt påske ferie.

Legg det ut til de du kjenner det er bra. Takk.

 

Det er en 940 bygget om til 960 front med t5 maskin som eg har hatt i 4 mnd ca.

Ja det var start sperre på bilen og når eg ringte volvo så fikk eg beskjed om at det ikke var solgt på de bilene her til lands.

Har de ikke funnet igjen den 240 til polly??

Har et lite håp om at politiet skal hjelpe meg litt her for eg la inn en god anmeldelse med mange tips til de.

 

Har sett den lilla 960`n noen ganger i byn ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår