Gå til innhold

Ble påkjørt bakfra! Fikk skylda?!?!?!

Ranger emnet


daruu

Anbefalte innlegg

Om du er utsatt for en ulykke eller har vært innblandet i en ulykke, og du er i noe som helst tvil angående å fylle ut skademeldingen, så ta enten å ring til foreldrene dine og be dem komme, eller ring til politiet så kommer dem og bistår med utfyllingen av skjemaet sånn at det blir riktig.

 

Det med at man må sette seg inn i skademeldingsskjemaet for å ta lappen har jeg ikke hørt noen ting om på noen av de jeg har tatt til nå, og for å si det slik så begynner det å fylle seg opp. eneste jeg manger er A og E så har vært borti noen timer med kjøreskole og lignende.

 

Det er en annen tråd her på forumet om nesten samme som du har opplevd, men da er det "motparten" som forteller sin side av saken. han skulle kjøre forbi mange biler når en bil plutselig blinka ut og skulle svinge.

 

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=165511

 

Er egentlig ganske opplagt at du ikke har starta å svinge etter hvordan jeg forstår det du har skrevet, for om du hadde vært i svingen, så hadde du nok fått bilmerket hennes skrevet i låret ditt, fordi at hun hadde da truffet deg rett fra siden med fronten sin.

 

Men lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er faktisk sånn at den som kjører forbi er skyldig hvis du skal f.eks ta til venstre og forbikjøreren kræsjer i deg. Dette da hvis du allerede har bremset opp og signalisert at du skal over veien her. Dette har skjedd to kamerater av meg den siste tiden. Han ene kjørte scooter og skulle kjøre forbi en bil som likt denne mopedisten skulle over veien til venstre. Bilen hadde allerede blinklys på og dermed måtte min kamerat ut me 17.000 for skadene siden det var hans feil.

 

Det andre var en kamerat som kjørte bil som skulle over til venstre. hadde begynt å bremse opp å satt på blinklys, la over i venstrefila, da en motorsykkelist kommer i å deiser i sideskjermen foran på bilen. Dette ble da også motorsykkelisten sin feil i og med at bilen allerede hadde redusert fart og signalisert hvor den skulle. Så i dette tilfelle er det da også damen som kjørte på mopedisten som skal være skyldig i tilfellet.

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sånn at den som kjører forbi er skyldig hvis du skal f.eks ta til venstre og forbikjøreren kræsjer i deg. Dette da hvis du allerede har bremset opp og signalisert at du skal over veien her. Dette har skjedd to kamerater av meg den siste tiden. Han ene kjørte scooter og skulle kjøre forbi en bil som likt denne mopedisten skulle over veien til venstre. Bilen hadde allerede blinklys på og dermed måtte min kamerat ut me 17.000 for skadene siden det var hans feil.

 

Det andre var en kamerat som kjørte bil som skulle over til venstre. hadde begynt å bremse opp å satt på blinklys, la over i venstrefila, da en motorsykkelist kommer i å deiser i sideskjermen foran på bilen. Dette ble da også motorsykkelisten sin feil i og med at bilen allerede hadde redusert fart og signalisert hvor den skulle. Så i dette tilfelle er det da også damen som kjørte på mopedisten som skal være skyldig i tilfellet.

Ble de tildelt skyld av politiet eller forsikringsselskapene?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår