Gå til innhold

Min Audi A4TQ

Ranger emnet


RSS

Anbefalte innlegg

ja, da har jeg kjøpt min første Audi. en A4TQ...

bilen er helt orginal, bortsett fra at den er senka(godkjent).

meget fornøyd med bil, går gått:) fikk hatt det litt morro ved det siste snøfallet i februar, men desverre ligger ikke snøen så lenge her i halden.

men har vurdert og selge den igjen, veldig usikker!

her har dere hvertfall noen bilder:

 

S1030157.jpg

S1030159.jpg

S1030163.jpg

 

men jeg syns den drar litt ujevnt også virker det som at turboen ikke slår inn sikkelig før 4000! noen som vet hva det kan være?

 

men hvis jeg beholder den så må jeg få noen nye felger og dekk!

titta på disse her http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9682561&sid=1abcGtwsS281833&pos=607&tot=2120&page=25 billigste jeg fant hvertfall, men dekk merkene har jeg aldri hørt om, noen som har noen erfaring med dem?

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer flere bilder i morgen, huska ikke på det mens det var lyst ute...

men er det noen som vet hva som kan være grunnen til at den drar litt ujevnt fra ca 2500 til 4000, etter det går den jevnt og fint..

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finni ut at jeg skal beholde bilen:)

så i går bygde jeg meg kasse til en dynabel 9412 jeg hadde liggende, veldig fornøyd med lyden!

I dag tankte jeg skulle ta meg en runde og få noe tilbud på nye felger og dekk. dro først til Sharif, dem var tomt for det meste jeg kunne tenke meg(elendig service, skal aldri ditt igjen!)

tok meg også en tur innom ts racing og kjøpte meg kon filter.

hadde sett en butikk litt utenfor lillestrøm hadde hatt endel bra tilbud, så jeg tok turen ditt. fikk et kjempe bra tilbud på dekk og felg som jeg syns passa veldig bra på bilen.

kjører derfra bli og fornøyd.

kommer hjem og begynner og montere kon filter, ikke noe problem.

kjører meg en tur, alt funker som det skal. utrolig pen låt med kon filter på disse motorene!

men neste tur endte ikke like bra!!

gir på litt på en slette, plutselig forsvinner turbo trykke og det kommer en høy wine lyd fra turboen!!

så jeg regner med at turboen har sakt takk for seg!

skru opp i morgen og sjekke tilstand. noen som vet hva en ny koster eller noen her som har en liggende jeg kunne kjøpt?

 

her er hvertfall noen bilder av felgene:

S1030167.jpg

S1030169.jpg

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, veldig fornøyd med dem:)

 

nei ikke fått noe gjennom filteret...

er min egen feil! når jeg monterte filtere hadde jeg mista en slangeklemme ned i slangen til turboen!

lurte veldig på hvor den hadde blitt av den siste klemma, men det fant jeg jo fort ut, hehe

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blei veldig dyr den! men er sånt som skjer, hehe

men hva skal jeg gjøre med alt som blei pulverisert og dratt vidre inn i røra og ic'en?

fant også ut at utlufningsrøret nesten var delt i to(plastikk)

håper jeg for tak i det i morgen og

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
hehe!

 

men for høre med KRB i morgen, han har sikkert hvert borti detta før og vet hva jeg burde gjøre..

 

Haha, hva da? At folk mister slangeklemmer i turboen? Hmm er jo lov å håpe:) Men ordner seg klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår