Gå til innhold

Grådig importør?! Audison

Ranger emnet


groundZero

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg lest igjennom denne "artige" diskusjonen:) Hehe..Nå som IB har tatt over Audison, og har steget med 10%. Hva så? Den lille 10% syns jeg absloutt er verdt å legge i, med den servicen de gutta der har. Hørt på "tilbud" på audison den tiden jeg selv vurderte merket, for ca 2-3 mnd'er siden. Fikk ikke noe særlig til tilbud av ice-audio eller noen av dere forhandlere. Den personen jeg fikk best tilbud av er en som jobber i IB som skaffet Audison..Og det er ikke værre for dere kunder å sende en mail å høre om et tilbud? Er det vell? Nei, den lille prisen som ble satt opp syns JEG personlig er absloutt verdt den servicen jeg har fått, og mange andre av deres kunder! Får ikke bedre spør du meg;) Gratulerer Pål, Anders og Kenneth!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personen jeg fikk best tilbud av er en som jobber i IB som skaffet Audison..

 

så det du nå sier er at allerede før IB overtok importen så drev IB med salg av Audison??? merkelig oppførsel fra en importør som ellers går hardt ut mot sideimport av merker.

 

anyway prisøkningen er ikke riktig da produktene fremdeles likt priset som når ICE hadde importen.

 

kundeservice er viktig men ICE har på ingen måte noen dårlig service til sine kunder

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det du nå sier er at allerede før IB overtok importen så drev IB med salg av Audison??? merkelig oppførsel fra en importør som ellers går hardt ut mot sideimport av merker.

 

anyway prisøkningen er ikke riktig da produktene fremdeles likt priset som når ICE hadde importen.

 

kundeservice er viktig men ICE har på ingen måte noen dårlig service til sine kunder

Det er nesten så jeg har lyst til å kalle deg ett kjøtthue!

 

Det er folk som jobber i IB som også selger andre merker enn det som IB gjør, og det er nok denne personen det er siktet til, og han driver nok ikke med noe parallellimport nei...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, er vel ikke vits å kalle folk .

Er det påske pilsen som har funnet sin plass alacocaina

 

Folk som har vett til å sjekke etter tilbud får det .

Vi har alltid gitt rabatt og demopriser til folk med gode prosjekter .

 

Og det gjør sikkert IB og deres forhandlere også .

 

Uansett

God påske Folkens .

Og det gjelder dere alle .

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg har lyst til å kalle deg ett kjøtthue!

 

touche and right back at ya biatch...

 

kjøtthue kan du faen meg vær sjøl..dere skriker og roper rundt dere om høye priser i Norge men så snart hoffleverandørenderes skrur opp prisene så er det faen meg helt i orden, dobbeltmoral på sitt aller beste spør du meg...

 

så hvis en leverandør bare gir DEG god nokk pris på DITT ustyr så er det greit at han"robber" alle andre???

 

uansett hvilke eventyr Pål har fortalt dere så er prisene på Audison uforandret fra når ICE solgte det og ICE lå heller ikke under veilpris slik som enkelte her inne innbiller seg.

 

har ingen lyst til å angripe IB men når enkelte av deres "talsmenn" her inne finner det for godt til å kalle meg et kjøtthue er faen meg pølsa kokt..

 

et par fakta

1.IB overtok soundstream--prisene gikk opp

2.IB overtok Hertz--prisene gikk opp

3.IB overtok Audison---prisene gikk opp

 

er jo ikke å vente at MB herjet så vilt med prisene på Soundstream når det var så sykt overpriset,og vi ser jo hvordan det går...

 

så er det flere som vil kalle meg et kjøtthue sett i gang det forandrer fremdeles ikke på det faktum at IB overpriser utstyret sitt så da kan man jo spørre seg selv...hvem er kjåtthuet da??

 

god påske

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

touche and right back at ya biatch...

 

kjøtthue kan du faen meg vær sjøl..dere skriker og roper rundt dere om høye priser i Norge men så snart hoffleverandørenderes skrur opp prisene så er det faen meg helt i orden, dobbeltmoral på sitt aller beste spør du meg...

 

så hvis en leverandør bare gir DEG god nokk pris på DITT ustyr så er det greit at han"robber" alle andre???

 

uansett hvilke eventyr Pål har fortalt dere så er prisene på Audison uforandret fra når ICE solgte det og ICE lå heller ikke under veilpris slik som enkelte her inne innbiller seg.

 

har ingen lyst til å angripe IB men når enkelte av deres "talsmenn" her inne finner det for godt til å kalle meg et kjøtthue er faen meg pølsa kokt..

 

et par fakta

1.IB overtok soundstream--prisene gikk opp

2.IB overtok Hertz--prisene gikk opp

3.IB overtok Audison---prisene gikk opp

 

er jo ikke å vente at MB herjet så vilt med prisene på Soundstream når det var så sykt overpriset,og vi ser jo hvordan det går...

 

så er det flere som vil kalle meg et kjøtthue sett i gang det forandrer fremdeles ikke på det faktum at IB overpriser utstyret sitt så da kan man jo spørre seg selv...hvem er kjåtthuet da??

 

god påske

 

 

Du er ikke god altså......

Her komenterer Zetec din gedigne misforståelse også hisser du deg opp uten å se HVA det er han skriver.

Hva med å LESE det folk skriver og komentere det???

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er ny importør på Audison forsterkere..Installbay.no

Men de er en tanke grådige..Prisene har økt med gjennomsnitlig 10%!!!! HVORFOR DET?

Dette skjedde med Hertz også når denne importøren tok over.

Det er ikke noe bra for oss kunder.

 

Dette er noe som irriterer meg med mange importører i Norge.De regner for høy fortjeneste slik at prisene blir for høye i forhold til utlandet.

 

Priser:

 

Audison LRx2.9 IceAudio 5390,- Installbay 5999,-

Audison LRx6.9 IceAudio 6790,- Installbay 7399,-

 

Og slik fortsetter det med hele listen..

Dette så vi vel med Soundstream prisene også når de overtok for Glenn(MusicalTran.)

 

etter det jeg har sett,så koster nå lrx.2.9 5799kr og lrx.6.9 6999kr....når det er snakk om såpass store summer,så mener jeg rett skal være rett.:D

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag jeg leste alt han skrev og svarte deretter når noen kaller meg et kjøtthue(eller har lyst til det) så svare jeg akurat som jeg vil tilbake.

 

Jonny prisene ble satt ned etter at denne tråden ble laget.

 

skjønner ikke hvordan dere kan forsvare prisøkninger i et marked der alle andre prøver å sette ned prisene.

 

helt utrolig

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay,det var jeg ikke klar over...jeg forsvarer ikke noen pris oppgang,men jeg synes ikke prisoppgangen er så drastisk stor,får du en RCA kabel på kjøpet fks,så har det gått opp i opp....vet selv hvor vanskelig det er å få en butikk til å gå irundt,så jeg har en liten forståelse for det liksom.

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i at prisoppgangen ikke er så jævla drastisk Jonny men jeg i likhet med mange andre syns det er beklagelig at prisene bare går opp når de i realiteten burde gå ned for å møte konkuransen fra andre land.

 

jaja er nå heldigvis ennå Audison å få kjøpt til gammel pris(og det i lang tid fremover;) )

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår