Gå til innhold

242 Racecar. prosjekt fra trøndelag!

Ranger emnet


espen_mg

Anbefalte innlegg

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres toppers ut Trond;) hente tilbake breisladd tittelen da?:P

 

Nja, vet ikke det. Tørr ikke kjøre vist de skal ha det i den svingen som er 1m fra autoværnet. er for glad i 242n til det.

men kan jo altids satse vilt med glassfiber 242n.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

espen: kan ikke si noe annet enn att dere dere driver med oppider er rått! gleder meg til mer bilder og filmklipp

 

 

takk for det! =)

kom på ACR 8-10 juni så får dere se live. det blir vel noe annet enn filmklipp??? det er en syk lyd i den. 3" rak ut fra turbo, og ut foran bakhjul!

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det! =)

kom på ACR 8-10 juni så får dere se live. det blir vel noe annet enn filmklipp??? det er en syk lyd i den. 3" rak ut fra turbo, og ut foran bakhjul!

 

blir bra dette;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke det. Tørr ikke kjøre vist de skal ha det i den svingen som er 1m fra autoværnet. er for glad i 242n til det.

men kan jo altids satse vilt med glassfiber 242n.

 

hehe bra du er redd for svart børsa di;)

 

ja glassfiber 242n funke da denj å=)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.stealth316.com/images/td04h-16t-jlspec.gif

 

Her er komp mapen... Får forklare oss horfor det ikke er mulig å oppnå 300hk med denne turboen????

ved 435cmf leverer man luft nok til 302 hk ref. motorbyggeren min

 

hvordan man da kan bremse slike tall ut på hjulene, det vet jeg ikke.

 

og da er man på kanten av hva turboen er god for og klarer, den kan ved SMÅ øyeblikk levere utenfor turboens spekter, men da snakker vi om at turboen går drastisk nærmere et havari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved 435cmf leverer man luft nok til 302 hk ref. motorbyggeren min

 

hvordan man da kan bremse slike tall ut på hjulene, det vet jeg ikke.

 

og da er man på kanten av hva turboen er god for og klarer, den kan ved SMÅ øyeblikk levere utenfor turboens spekter, men da snakker vi om at turboen går drastisk nærmere et havari.

 

Prøv det på rulla istedet for å lese horoskop, det finnes mange bevis på att 16T takler 300hk uten holdbarhets problem.

 

En kompis av meg har en 850R den ble chipet til 330hk av BSR når bilen hadde gått 30 000km, i dag har den gått 270 000km, og turboen er like god enda.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja haha hvorfor dra dit når det et kortere til nurburgring

 

haha... det han meiner er vel at ACR er et av ja kansje europas beste motorsport arena (så et treff eventuelt kjøring på den banen er noe i si egen klasse;):eddie

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrotnisse, Og med det mener du?

 

er jo 100 mil med søplete e6 til acr fra oslo og til ringen er det 1 fylletur på kielferga og 50 mil på autobahn..

 

..og vis ikke det er europas beste motorsportanlegg så vet ikke jeg...men la oss ikke ødelegge tråden....fet bil

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo 100 mil med søplete e6 til acr fra oslo og til ringen er det 1 fylletur på kielferga og 50 mil på autobahn..

 

..og vis ikke det er europas beste motorsportanlegg så vet ikke jeg...men la oss ikke ødelegge tråden....fet bil

 

 

er jo kanskje bra for miljøet at det er noen andre en gatebil-gjengen som arrangerer treff litt nord for oslo også da???

 

og som amtidig koster bare en brøkdel av det de der nede skal ha..jævla drittgjeng!

blitt pengegriske hele gjengen

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv det på rulla istedet for å lese horoskop, det finnes mange bevis på att 16T takler 300hk uten holdbarhets problem.

 

En kompis av meg har en 850R den ble chipet til 330hk av BSR når bilen hadde gått 30 000km, i dag har den gått 270 000km, og turboen er like god enda.

horoskop ?

om du ser på det "kartet" over turboen ser du hvor den er mest effektiv, når den går uten for dette mappet er den på nippet til kavitasjon, og dette medfører enorme stigninger på luften ut i fra turboen samt meget mindre levetid på turboen.

 

330hk chip ? har dere bremset bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår