Gå til innhold

Ta ut orginalspilleren av bilen...

Ranger emnet


Methras

Anbefalte innlegg

Ja, da var det snart dags for neste "pimp" prosjekt... Heller det at jeg er dritlei av å bare høre på råtten radio å ikke ha noe cd spiller i bilen. SO!

Neste prosjekt er å installere en ordentlig stereo å nye høytalere i bilen. Men da kommer spørsmålet, hvordan tar man best ut spilleren som sitter i orginal? Virker som det er et spesialverktøy som skal til, for allt jeg har er 4 små hull...

 

Noen forslag?

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det snart dags for neste "pimp" prosjekt... Heller det at jeg er dritlei av å bare høre på råtten radio å ikke ha noe cd spiller i bilen. SO!

Neste prosjekt er å installere en ordentlig stereo å nye høytalere i bilen. Men da kommer spørsmålet, hvordan tar man best ut spilleren som sitter i orginal? Virker som det er et spesialverktøy som skal til, for allt jeg har er 4 små hull...

 

Noen forslag?

 

samme hvordan du gjør det egentlig, bare du ikke skader hullet i midtkonsollen der spilleren sitter. du klarer det sikkert med en litt stor flat skrutrekker. med den nye spilleren følger det en "innbrudds-ramme"(den som sitter rundt spilleren, som spilleren sitter fast i). denne stapper du bare inn i hullet der gamlespilleren satt, og vipper ut de tappene som trengs for at ramma sitter helt fast. ta gjerne alle, da sitter den ekstra godt.

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg vet hvordan jeg skal få in den nye osv. Det er ikke så mye stress... Problemet er å få ut den gamle... Men iofs, er jo ikke noe å samle på (om ingen vill ha en original Golf kasettspiller av ren nostalgiverdi?) så man kan jo skru den helt i stykker.

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger to pinner for å ta ut den gamle spilleren, som du kan få tak i på diverse butikker, for eksempel Biltema, som her. Når du har fått den løs er det bare å plugge ut.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å kjøpe di pinnene... Bare ta 4 stykk spiker og slip dem litt runde så stikker du dem inn i de fire hullene og drar hele spillerfaenskapet ut... lett som en plett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår