Gå til innhold

Mitt golf 3 "prosjekt"

Ranger emnet


NoHero

Anbefalte innlegg

Hei hallo.

Akkurat bllitt medlem her også, så da tenkte jeg at jeg kunne slenge ut en liten tråd om gølfen min!

Kjøpte den i januar og har fått gjort litt på den tiden jeg har hatt den. Når jeg kjøpte den var den helt orginal.

7_1015797774.jpg

Sånn så den ut(bilde fra annonsen) Det første som skjedde med den var at jeg tok bort skistativet, ble nesten en ny bil uten.

 

S4023120.jpg

Senere dro jeg til nbs og handla litt stash.

På handlelista stod det angeleyes, klare baklykter, spoiler og panserforlenger. Lyktene slang jeg på med en gang.

DSC00039.jpg

DSC00038.jpg

 

For en uke siden fikk jeg delene tilbake fra lakkering, måtte vente en månede før jeg kunne lakkere delene pga mangel på penger. Men nå er panserforlengeren og spoilern satt på.

DSC00153.jpg

DSC00152.jpg

 

Bestilte justerbart senkesett for ca 2 uker siden nå og forventer å få det innen 1 uke(håper jeg)

Sommerfelger ble kjøpt inn også, av merke Momo.

Måtte selvsagt prøve en av felgene når jeg fikk de.

DSC00073.jpg

Her kan det senkes myyyyyyye!!

 

Har også montert hvite blinklys på skjermene.

Blinklysene og blind-deksjelene i fangern skal byttes til klare etterhvert..

 

Det var da bilen min som som den er nå. Har en del planer videre. Er da snakk om anlegg inni bilen, luftfilter og effektanlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyst på Golf 4 seter i bilen din? Har grå/sorte jeg skulle blitt kvitt;)

 

Tjaa.. Åssen er passformen på de da? Og hva har du tenkt deg for de? Send PM med svar du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår