Gå til innhold

Noen som har montert VMAXX coilovers?

Ranger emnet


[JR-Performance]

Anbefalte innlegg

Da har du senka for lite! :D:D

 

40mm er for pyser!:)

 

Helt enig, hehe

Men for å være to hakk seriøs så vil jeg tro du får problemer med tanke på godkjenning om fjørene er løs når bilen er jekket, opp, men om godkjenningen din gjelder i området rundt 40mm syns jeg det er rart om de er løse. Ville tatt kontakt med evnt. en leverandør og lagt fram problemet. Tror nok ikke du vifå noe problem med å bruke bilen om fjørene er løse når du jekker den opp, men er jo ikke helt optimalt.

Vet samme problemet frekommer om man senker 60mm på org dempere som er for lange for det formålet.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei!

Driver å monterer sammen type coilovers, men til meg sliter jeg med at den "koppen" kommer alt for høyt opp. Så er litt usikkert på om jeg gjør det rett. Skal jeg bruke den orginale Koppen, elr skal jeg bruke den som følger med. Eller at jeg fjernet den "koppen" som står på coilovers fra før. Sånn at dempern kommer oppi dempertårnet. så bruker jeg bare den orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg brukte både den blå koppen som står på senkesettet, og de orginale koppene.....

 

jeg er faktisk missfornøyd med vmaxx aettet jeg hadde på golfen:S

 

er altfor stivt, og tåler lite humper og støt før forstillinga b lir skjev =( det er ikkke samme låsefunksjon på fjærbena som på orginalt.. verkstedet mitt anbefalte å bruke sprengskiver evt taggskiver på de to boltene som holder fjærbenet låst!! =)

 

jeg fikk skjev forstilling etter å ha truffet t slaghull:(

 

sure penger med 2 nye dekk og ny forstilling=P

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår