Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Som topic sier... Jeg mener 327cc IKKE B230, men B23ET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Som jeg sa i andre tråden, det er b230 som har 327 dysene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Og min har??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Og min har??? Du har de som slutter med 355 og de er på 300cc v/3 bar. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Blir det mer CC ved høyere trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Blir det mer CC ved høyere trykk? Justerbar bensintrykksregulator selges jo... Men, vær obs på at 100% dutycycle ikke akkuratt er noe lurt å kjøre på. bør vel ha max 80% cycle på en turbomotor, om ikke enda lavere, om man vil safe helt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Dysene til b230et er 300cc! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Manufacturer Part Number cc per minute Colour Ohms Est. hp. each Test Press.PSI Vehicles Engine Bosch 0 280 150 355 300 2.4 60 43.5 1984 VOLVO 2.3L(B23ET)(STYLE II) Bosch 0 280 150 335 300 60 43.5 VOLVO B230 Turbo De mørkegrønne står på B23/230ET, de lysegrønne står på FK/FT osv, de er lysegrønne og fløder 337cc v/3 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Justerbar bensintrykksregulator selges jo... Men, vær obs på at 100% dutycycle ikke akkuratt er noe lurt å kjøre på. bør vel ha max 80% cycle på en turbomotor, om ikke enda lavere, om man vil safe helt. Må ikke du glemme at det sitter Autronic sput på den motoren min.. Har justerbar BTR og alt. Lurte bare på str. på dysene. Dutycycle skal ikke overstige 85% helst. Det som skjer er at dysene går fra å være pulserende til å stå i åpen stilling. Jeg kjører 4.3 bar grunntrykk og har 96% dutycycle. Det er vel omtrent det samme som 100%:D Eneste jeg må la være er å har bånn gass konstant i mer enn 1 min, men inneholder det giskift og slikt så går det fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 syykt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Må ikke du glemme at det sitter Autronic sput på den motoren min.. Har justerbar BTR og alt. Lurte bare på str. på dysene. Dutycycle skal ikke overstige 85% helst. Det som skjer er at dysene går fra å være pulserende til å stå i åpen stilling. Jeg kjører 4.3 bar grunntrykk og har 96% dutycycle. Det er vel omtrent det samme som 100%:D Eneste jeg må la være er å har bånn gass konstant i mer enn 1 min, men inneholder det giskift og slikt så går det fint. Ja, med høyere trykk vil du jo selvsagt få mer bensin gjennom dysen. Men det er uansett en grense for hvor mye du klarer å "tvinge" ut, er jo snakk om elementær fysikk. Det er vanskelig å jogge om du bare får pustet gjennom et sugerør. Når du møter intercept på bar vs. flow vet jeg ikke, det må du nesten måle i benk. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.