BENT87 Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 donor bilen en i oslo som ikke kan kjøre buss metallica her jam... piste 1 liter blandt publikum... synst dere de er ekkelt så si de til dem på sida av meg som ville at eg skulle hive de bak.. slika at dem bak trudde de var vatn... mmmmmmmmmmM rudskogen next:P ser ut :S bilen er litt låg jam :S kommer fremm for de:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ja eg såg deg og bilen på kaien i sandefjord, når du hadde kvilen din. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Fin bil, men riv vekk augelistene er du snill. ;) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Fin bil, men riv vekk augelistene er du snill. ;) skal de når vinteren kommer. ødlegger mye den for eksempel natte lyset :P hehe skal bygge i vinter tenkte eg.. annen hver helg når eg er heime... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ja eg såg deg og bilen på kaien i sandefjord, når du hadde kvilen din. ;) ja faen.. sprø tur.. kom oss ikke til bakers vi.. hehe.. vi var så genialle at vi tok båten til norge kl 11 om kvelden. dagen før :P genialt.. NEI da var de å hoppe i bilen å kjøre nedigjenn.. eller 3 timers kjøreing var i sverige i svinesund kl 9 om måren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Haha, bilen din ble litt møkkete på rudskogen ja.. Det ble min også ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Haha, bilen din ble litt møkkete på rudskogen ja.. Det ble min også ;) di fleste ble vel det... men det var ei gøy helg uansett :hello: Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Haha, bilen din ble litt møkkete på rudskogen ja.. Det ble min også ;) jepp ser verfall hvem som har 4x4 ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 lurte litt på å hente meg en golf 1,8 turbo men har ikke tilhengerfeste :P aiii aiii.. noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 har nå lakt ut bilen for salg da eg ikke har tid lengre.. faktisk :S :'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Neeei :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hehe... har jo litt tid da. men de er kun 4 dager i månen.. og en kan ikke bygge noe råere bil av de... planene var å bygge bedre annlegg understell.. skifte bremser og lagre ordne fronten IGJENN.... skifte toppakning og eu godkjenne den. noe som skal være null problem så lenge eg har skiftet lagrene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 DIGG BIL!!!! =] nå gjelder det bare å gjøre riktige mods me den! lykke til! den lyktlisten pasa ikke helt inn =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 nååååå... har de faen meg skjedd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 nååååå... har de faen meg skjedd... Solgt??? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg