Gå til innhold

Min 1986mod Volvo 745TIC

Ranger emnet


Volvo_stian

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvd nettopp og reng dæ:P

baby olje? hahaha

Kordan bakaksling har du?

Pris for snowcap og chip?

 

Mens du først er i gang med babyolje, så kan du prøve litt på kuker n også, så skal jeg love deg at du får en opplevelse du aldri glemmer :titties:

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta bilen på fredag, har ikke hatt tid til noe annet enn og kjøre.. :P Så nå får jeg vel legge ut noen bilder av hvordan bilen ser ut nå..

 

grattis ;) :D er du med å snødrifter senere ? med meg og turbo-per ?? mini740ticstreetmeet ;)

 

Tja.. koffer ikke? :P

Ring på mæ da.. Per har nr'et.. E nu ute og rallla.. skada vell aldrig med litt brei slæng:P Pling på mæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet er vel ganske aktive for tiden, se her: http://www.an.no/nyheter/article2657974.ece

 

Trond Sigve mista vel lappen i helga.

 

 

Men det farligste er likevel rundetidene og konkurransene som blir avholdt i sentrumsgatene.

 

- Ungdommene kapper om å ha raskest rundetider. Dette er livsfarlig. I går var det i tillegg glatt og mange skrenset og mistet styringen i svingene, sier Hagnes.

 

 

kapp kjøring i sentrumm? er det lurt da? :biker

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det farligste er likevel rundetidene og konkurransene som blir avholdt i sentrumsgatene.

 

- Ungdommene kapper om å ha raskest rundetider. Dette er livsfarlig. I går var det i tillegg glatt og mange skrenset og mistet styringen i svingene, sier Hagnes.

 

 

kapp kjøring i sentrumm? er det lurt da? :biker

 

må si at det er vel ikke helt sannheten, noen overdriver her. om det er poletiet eller an vet jeg ikke. men jeg har aldri vært med på noen rundetidkjøring.. og jeg stiller altdi til litt ifrakjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess.. da har jeg klart og få lekkasje..

Kjølevæske over alt..

Fant nettopp ut at det var den ene slangen som går fra torpedoveggen og ned som var gått hull på..

Må byttes i morgen..

 

du får hør med han luringen som har pimpbile om han vil selge vingen og/eller lyktene bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at det er vel ikke helt sannheten, noen overdriver her. om det er poletiet eller an vet jeg ikke. men jeg har aldri vært med på noen rundetidkjøring.. og jeg stiller altdi til litt ifrakjøring :)

 

 

va det eg trudde.. :) ingen er vel så dume dei driv med råkjøring i ei sentrums gate.. :) hehe....

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår