skogheim Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Har nettopp gått til innkjøp av en 89 Gl. Ønsker meg litt mer kraft under panseret og lurte på mulighetenhe for å "transplantere" en Gti 16V-motor. Passer dette rett inn eller hva må evt. gjøres for å få dette til å fungere (tenker da ikke på godkjenning...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 alt er mulig begrensinga er tid og penger. søk litt rundt her så finner du div. info om ombygginger. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Hvorfor kjøpte du ikke 16v med det samme? Det er billigere og enklere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 det aller aller aller enkleste hadde jo vært å kjøpt en original 16V... men,skal du få en GL godkjent ombygd til GTI 16V har du jo ei liste her,over things to do: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Polo Classic Hvorfor kjøpte du ikke 16v med det samme? Det er billigere og enklere ingenting ska væra enkelt vettu ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogheim Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Polo Classic Hvorfor kjøpte du ikke 16v med det samme? Det er billigere og enklere Kom over en 100 % strøken bil som jeg falt for :-) Og det kan vel ikke være så ille å få flyttet over komplett motor og evt. girkasse??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by skogheim Kom over en 100 % strøken bil som jeg falt for :-) Og det kan vel ikke være så ille å få flyttet over komplett motor og evt. girkasse??? og bak aksling da har du gjort det meste, men det er litt jobb med motoren og ledningsnette og shit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by taxidriver og bak aksling da har du gjort det meste, men det er litt jobb med motoren og ledningsnette og shit hvis du er er litt motorhendig så bruker du ca 1-2 dager på og sette alt over. det koster nesten mere enn det smaker selg bilen din og kjøp en orginal 16v. det hadde jeg gjort. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by pumpedyse hvis du er er litt motorhendig så bruker du ca 1-2 dager på og sette alt over. det koster nesten mere enn det smaker selg bilen din og kjøp en orginal 16v. det hadde jeg gjort. Er like tungvint å finne en bil som er like bra som den har, med samme farge, samme interiør, samme styling, samme hjul, samme ditt samme datt.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by skogheim Kom over en 100 % strøken bil som jeg falt for :-) Og det kan vel ikke være så ille å få flyttet over komplett motor og evt. girkasse??? og bak"aksling" som nevn lenger opp.. og bremsekraftregulatoren.. og bensintanken må vel byttes.. også bremsene da.. også var jeg dum som ikke så skrivet fra Møller ;P så jeg hadde ikke trengt å skrive noe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg