FireSt0rM Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei. Har kjøpt meg en '94 Fiat Coupe 2.ol 16v turbo. Har lyst å skifte dumpventil slik at jeg får en slik "plystrelyd" :) Ser det er en del forskjellige former på dumpventilene som maxam tuning har til salgs. Kan noen forklare meg forskjellene på disse typene? Edit: Slik som denne typen her: http://www.youtube.com/watch?v=Hi6ISfHziMs 1. 2. 3. 4. 5. 6. - Lillerovde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 da går du for Greddy type RS bov eller HKS ssqv" men kjøpe ekte vare!!! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Lyden på filmen, høres mest ut som TurboXS RFL.. Men hvis du vil ha slik lyd, kjøper du den originale ventilen. Er ikke halvparten så tøff/høy lyd av kopien.. HKS SSQ lager mer sånn plystre-lyd.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ok. Har hørt litt forskjellige på youtube, men de med kun plystring hørest helt forferdelig ut. Hadde blitt drittlei av å kjøre med ultratynn pipelyd hele tiden :p En liten blanding som den videoen hadde vert fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hvis du er ute etter sinnsyk høy lyd, kjøper du original TurboXS RFL. Hvis du vil ha litt mindre, så kjøper du kopien.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Ok. Har hørt litt forskjellige på youtube, men de med kun plystring hørest helt forferdelig ut. Hadde blitt drittlei av å kjøre med ultratynn pipelyd hele tiden :p En liten blanding som den videoen hadde vert fint Hvorfor bytter du ikke til kon filter først? Blir nok lyd av det, men det kan bli kjedlig etter hvert, men da kan du handle inn dump. jeg har borra opp luft filteret mitt, fin lyd nå. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har Greenfilter og dumpventil. Vil bare ha en litt annen lyd av dumpen. Takker for svar jeg har fått hittil. Bare pump på med anbefalinger, hellst lyder/filmer av dem også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg