Gå til innhold

Kvalløp krabyskogen 26. mai

Ranger emnet


Høgda Rasarlag

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du blandt annet tenker jeg!

 

ser jo åssen det går!!

oops.jpg[/img]

 

du tør da ikke engang å komme på startstrekken en gang, er ikke bare bare å kjøre en bil som ikke altid vil samme vei som du selv vil. Du hadde da blitt parkert av de fleste tror jeg inkludert Daniel

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har sin smak, bilcross er bilcross. alle kjører for å ha det moro. Ikke for å hvere u hyglig her men du må nok bare konstatere at bobla er på vei til å pagnsjonert også i bilcross

 

men lurer på en ting?

kan du forklare meg hva som er så jævelig moro med å kjøre noen runder med en halv ferdig bil som olja renner ut av bunnpanna!.

hva er morro med det?

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: bobler er teit, bulking\torpedering er rått, svett ascona og sierra er sjef.

 

for all del, det er ikke det vi vill frem til, men boblene begynner å ta av på årene og satsningen med bobler er langt i fra like stor som den var, ascona og sierra er vel ikke akkurat vinnerbilene det heller, det som er tingen nå er vel FWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dere har virkelig lite å gjøre når dere ler av en 15 åring som kjører ut, kan se for meg dere når dere var 15 jeg, kunne sikkert ikke forskjellen på en coil og et fordelerlokk... fikk dere sjangsen til å kjøre bil på bane når dere var 15?, trukke det, så ikke le!

 

når jeg var 15 hadde jeg skrudd bil i flerer år alt.. du som er 15 nå har jo såvidt kjørt bil! og kan tydeligvis ikke skru siden du har lagt bilcross for elsk!

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men lurer på en ting?

kan du forklare meg hva som er så jævelig moro med å kjøre noen runder med en halv ferdig bil som olja renner ut av bunnpanna!.

hva er morro med det?

 

for det første så renner ikke olja ut av bunn panna på volvon min. Det jeg synes er moror med bilcross er kniving. To helt javne fører som begge kniver for å komme først til mål. Da er det samma om du har to sjøfører med 350hk undre panseret enn to sjåføer med 115.

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var 15 hadde jeg skrudd bil i flerer år alt.. du som er 15 nå har jo såvidt kjørt bil! og kan tydeligvis ikke skru siden du har lagt bilcross for elsk!

 

tror nå Daniel har kjørt mere bil en det du hadde da du var 15

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt masse bil jeg, men ser meg selv som en med lite erfaring, er ikke blandt dem som slenger drit om andre's kjøre erfaringer jeg men... jeg kan skru selv om jeg har dårlig råd?, mange med dårlig råd som kan skru bil, selv om ikke alle har råd til turbo biler så betyr det ikke at man ikke kan skru

 

det betyr at man er talentløs og fattig. gjør som andre folk: spar opp penger og bygg grommere over litt lengre tid en ei helg. vis en kutter ned på pølsespisinga så hjelper det en del.

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår