Gå til innhold

Kvalløp krabyskogen 26. mai

Ranger emnet


Høgda Rasarlag

Anbefalte innlegg

har påpekt at det ikke akkurat er imponereanes å vise et bilde av seg selv som står oppå et autovern..åssen intrykk får man da..

men nå er pølense ferdig..

 

er ikke alle 15 åringer som ratter is løp med slitte rallypigg fra 1975 som klarer å holde seg på beina hele veien, men det var tross alt den eneste gangen jeg var utafor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har påpekt at det ikke akkurat er imponereanes å vise et bilde av seg selv som står oppå et autovern..åssen intrykk får man da..

men nå er pølense ferdig..

 

vi kjøre så fort vi kan og skal du bli bedre til å kjøre så må du pressa deg og da må det jo gå til skogen en gang i blant. Man lærer av å gjøre feil

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell meg hva som skjer vis du krasjer i en fjellvegg i 70-80 med ascona'n din.

 

derfor du kjører volvo da?? for at du tror du kjører i en fjell veg hver da. Tror da bilcross asconan til daniel er mye tryggere en volvon din.

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skulle vel kansje hatt volvo du også.så mye som du går ut av veien og ligger på autovern..

 

Han kjørte av en gang på sitt 3 løp. Jeg kan nevne at jeg taka på min andre runde på første bilcross treninga mi, alle kjører av, petter å heninng å det kjører av. Ikke alle er like perfekte som deg mister perfekt.

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår