Gå til innhold

Kvalløp krabyskogen 26. mai

Ranger emnet


Høgda Rasarlag

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joggu skjønner du poenge med bilcross. Poenget med bilcross er at alle kan kjøre selv om de ikke er millionærer. Desutten begyner det å bli lite av biler som er orginale, fler og flere trimmer og standen på en gjenomsnitts bilcross biler er høyere en du tror, selvsagt fins det unta. Du som har ræva fult av penger så synes jeg det er rart at du kjører rundt i en gamal volvo med pustemaskin, du burdet da heller ha kjørt rundt i en av de nyeste Bmw 3 seriene eller no til rundt 800000. Eneste tingen som er å si om deg er rett å slett IDIOT, begyn å tenk før du skriver. Joggu blir je provusert av sånne som deg.

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det jævlig mye hard prat!

 

bilcross er for folk som ikke kan skru.. sjekk standen på en gjennomsnitts bilcross bil, vis en kikker på det tekniske og ikke bulker og den slags..

 

selvom det skal gjøres så billig som mulig så går det jo ann å gjøre det litt skikkelig i stede for å bare kaste det sammen på ei helg. bilcross er rettogslett for fattig. og BMW er uhørt!

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har ræva fult av penger så synes jeg det er rart at du kjører rundt i en gamal volvo med pustemaskin, du burdet da heller ha kjørt rundt i en av de nyeste Bmw 3 seriene eller no til rundt 800000.

 

 

jeg kjører ikke bmw.pga andre grunner enn penge mangel!!

er tøft men en bc bil når tenninga er 180grader feil og alt er snudd..og prate kar med en eks..org sierra is er vel ikke helt det store..

kansje en kjører fra en golf gti med flaks..

se på dem som har drivi med bc ei god stønd,dem har mye bedre biler (teknisk stand) en maaange andre!

bc begynner å bli en trygde sport!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal du ikke prate for høyt om at 15 år gamle gutter bygger dritt volvo mannen, jeg satt sammen en volvo motor i en manta sammen med lars erik bryhn, og han kom på sigdal med den bilen og kvala, og dritten var orginal, så tenk før du snakker er du snill...

 

heilt enig med blikseth'n her!

 

 

hadde bare de 15 år gamle gutta tatt det litt ut så!!

har noen lokale her som tok det noe mere ut enn det dagens unge gjør..og dem tjente ikke no mere peng trur jeg!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er lattlige, ta dere en tur på løp og se gutta, for dette har dere virkelig null peiling på.. er mange som kjører bilcross som har gjennomførte bilcrossbiler uten tvil,

 

og når du sier at bilcross er for folk som ikke kan skru, da syns jeg du skal ta deg en pille og gå og legge deg litt, mange bilcross folk som har grommere biler enn dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er lattlige, ta dere en tur på løp og se gutta, for dette har dere virkelig null peiling på.. er mange som kjører bilcross som har gjennomførte bilcrossbiler uten tvil,

 

og når du sier at bilcross er for folk som ikke kan skru, da syns jeg du skal ta deg en pille og gå og legge deg litt, mange bilcross folk som har grommere biler enn dere

 

nevn i fleng a!?

trur du skal ta deg ei pille og slokke lyset..

barnetv er slutt for lengst!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår