daho Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Fikk bakstilling til 8v gti og bremsekraftforsterkeren. Er det noe forskjell på gti 8v forsterkeren og vanlig 1.8? For hvis det ikke er det så er det heller ikke noe poeng i å bytte :P Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 vis du bare hever på skive bremser på 1,8 pumpa så får du 50-50 bremsing...ikke veldig artig vis du ikke er ups på det,men kan være det vis du er ups på det..hehee.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 vanlig er 7" gti der 9" hovedsylinderen er 20 mm på vanlig golf og på gti opp til 89, da fikk 16v 22.3 mm Så best effekt får en vel med gti bombe sammen med en slik 22,3 mm hovedsylinder Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 har en slik til 9" gti bremsekraftforsterker liggende om du skulle være interresert i å kjøpe den. 300kr Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har bremsekraftforsterker fra gti 8v. Men den ser ikke no større ut :P Derfor jeg lurte på om det var forskjell på dem. Så hvis det er forskjell på dem så bytter jeg. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 9" forsterkeren finnes montert på mange golfer av forskjellige slag.. Kan godt være den er montert på din.. muligens har din golf hengerfeste, større bremsekraftforsterker og større radiator for å slepe henger.. du ser lett forskjell på9 og 7", så o den du har på nå ser lik ut som den fra gti, har du allerede 9".... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 vis du bytter fra trommel til skiver bak må man bytte pumpa..,ellers blir fordelinga feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 vis du bytter fra trommel til skiver bak må man bytte pumpa..,ellers blir fordelinga feil.. Det er jo Bremselastventilen bak som justerer fordelinga foran/bak Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 mener det har noe med pumpa og gjøre å jeg..fikk hvertfall beskjed om det når jeg bygde om..samme for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har bremsekraftforsterker fra gti 8v. Men den ser ikke no større ut :P Derfor jeg lurte på om det var forskjell på dem. Så hvis det er forskjell på dem så bytter jeg. Er som det sies at det er 9" på gti. skal nå se forskjell, vis ikke har du blitt lurt :P vraka akkuratt en 16v delebil, har alt av bremser til den vis noen er int. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 men som jeg sier, så finnes det haugevis av 1,8 gl er med 9".. kom som utstyr på biler med tilhengerfeste og ekstra slepevekt.. pluss det meste av jetta.. du har sikkert 9" fra før.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Var en fyr som lurte på om jeg ville ha noen deler.. Så jeg fikk en 8v gti motor. En 1.8 gasser. Seter til gti. Bakstilling. Strøken hattehylle. Bremsekraftforsterkeren. Var mer men gadd ikke ta det med. Hehe.. Tenkte å sette på bakstillinga. Er det noe forskjell på dem forresten? Eller kan jeg bare skru på spindlene på den jeg har? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg