Gå til innhold

Noen gode råd om en fet familie bil som er driftsikker?

Ranger emnet


Eirik jarl

Anbefalte innlegg

Bmw har da ikke dårlige motorer. 2 literen i 520 er veldig holdbar! og e39 har lite feil og er en deilig bil å kjøre:) Ville ihvertfall styrt unna avensis grunnet kjedsomhet, passat og a4 grunnet feil, v40 grunnet plass og c-klasse grunnet mangel på mercedes kvalitet.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw har da ikke dårlige motorer. 2 literen i 520 er veldig holdbar! og e39 har lite feil og er en deilig bil å kjøre:) Ville ihvertfall styrt unna avensis grunnet kjedsomhet, passat og a4 grunnet feil, v40 grunnet plass og c-klasse grunnet mangel på mercedes kvalitet.

 

Og da er det bare Mitsubishi Galant Avance igjen som er en fet og driftsikker familiebil til 150 000kr som jeg har en link til lenger opp ;)

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab 9-5. Ingen over, ingen ved siden:)

Så lenge bilen har komplett service-hefte, og du tar etpar forholdsregler mht oil-sludge-problematikken har du en evighetsmaskin. Jeg har akkurat kjøpt meg en Saab 9-5 sedan fra 98. Gått 84 000 km, 2,3 liters turbomotor på 170 hk (kan chippes til 234 hk for 6-7000 kr), skinninteriør, stort originalt stereoanlegg, klima med 2 soner osv. Den betalte jeg 125 000 for. stort bagasjerom har den også. En god stasjonsvogn bør man få for ca 10 000 kr mer vil jeg påstå. Da har du en bil med solid kvalitet, sikkerhet, bra komfort og ok kjøreegenskaper (kan selvsagt fikses på med senkesett, coilovers, store bremser, nye foringer etc). At den i tillegg ikke har et frynsete kebab eller råneimage burde også trekke i positiv retning:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår