Gå til innhold

Gatebiltreff Haugesund

Ranger emnet


JOKKEBB3

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mkalle

brum:op

 

Denne toyota racing dewolepment saken eller hva faen det er med over 170 hk på hjulene som han skryter av... Første han må bry seg om er å kjøre fra min 90 hk golf :P måtte sleppe han forbi i enden av raglamyr for en tid tilbake ... Da var han alene og jeg hadde to passasjerer

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Sonick

 

Denne toyota racing dewolepment saken eller hva faen det er med over 170 hk på hjulene som han skryter av... Første han må bry seg om er å kjøre fra min 90 hk golf :P måtte sleppe han forbi i enden av raglamyr for en tid tilbake ... Da var han alene og jeg hadde to passasjerer

 

Har møtt en sak flere ganger i det siste som minner stygt om en AE86... er det komt en slik en til Haugesund? Kvit med masse klistermerke på?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

 

Denne toyota racing dewolepment saken eller hva faen det er

 

Hehehe!! :D Mye rart med rundt 100 hk som har kjørt fra den.. Han har visst i seinare tid fått seg ein Celica-motor. 3S-GE med orginalt 156 hk. Antagligvis med et ekstra antall jallahestar i tillegg. Støgge dritbilen.. :D

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

Har møtt en sak flere ganger i det siste som minner stygt om en AE86... er det komt en slik en til Haugesund? Kvit med masse klistermerke på?

 

Så det var Camyren dere pratet om... men hva med denne AE86 saken som freser rundt i byen? Noen som kjenner til den?

 

Minne ganske mye om denne bare med flere små klistremerke på sida:

 

dodgy%20haro123.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

Har møtt en sak flere ganger i det siste som minner stygt om en AE86... er det komt en slik en til Haugesund? Kvit med masse klistermerke på?

 

 

Jeg snakket om den med den "nydelige" vingen på jeg - som er bilde av lenger fremme i tråden...

 

ser du på bakluken hans ser tu TRD - som han mener står for Toyota Racing Devolepment eller noe slik... Skulle være over 170 hk på hjulene sto han å sa ... Å så sto han å skrøt på seg rustfritt Remus effekt anlegg - det er jo en faens ende jo ... orginalt anlegg ... Hørte også at han hadde skiftet motor - hørtes jo ut som en traktor som kom kjørende en stund ... gikk ikke på alle hørtes d ut til ... Så han flere steder med motor stopp også så den nye motoren er sikkert god ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

Så det var Camyren dere pratet om... men hva med denne AE86 saken som freser rundt i byen? Noen som kjenner til den?

 

Minne ganske mye om denne bare med flere små klistremerke på sida:

 

dodgy%20haro123.jpg

 

Hva er dette for en bil ? Noe skummelt ? :eek:

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

 

Ikke for å mobbe mer men jeg synest lakken var helt sau :)

 

King_Kaos...Var du oppe på treffet?!! :eek: Det bildet av M3'en som ligger ute på siden er jo ikke så bra tatt....ærlig talt...med skygger av folk, etc.. (som om ikke digital kamera tar dårlige nok bilder allerede) Nei! Når du ser den M3'en i virkeligheten så ser du at den perlemor fargen er meget velykket for den bilen :D

 

 

Sjekk heller ut bildene vi har lagt ut på min side;

 

http://www.motor2you.com :cool:

post-3818-13804852470332_thumb.jpg

'97 Multivan TDI, '91 Caravelle Syncro TD, '79 VW Westfalia camper, '67 Transporter varebil, '90 Golf cab

x '82 911 turbo, x '73 Transporter varebil, x '72 Transporter dobbelkabiner, x '58 1200 Boble, x '84 Golf 2 GTI, x '85 Jetta diesel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår