David_G Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 jo jeg sku hatt senka bilen sånn ca hjulbuen rett over dekket og sota vinduer? og om de hadde vært mulig å smått svart sota frontlyktene å blinklysa? takker på forhånd. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Fort og dårlig gjort... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 glemte å sote vinduene da.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 takker! nå fant jeg ut at jeg garantert skall lakke ramma inne i lyktene!:D takker igjenn:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg