Gå til innhold

SoundMagus X-3200

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

  • 2 years later...
  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etter snart 3 år har vel samtlige gått opp i røyk ;)

 

Hørte deg jeg også at det var mye problem at de tok fyr.. både jeg og en kompis hadde en hver i over 2år uten ett problem.. :D

 

Rett å slett STOR fornøyd med den jeg hadde, derfor jeg ville ha igjen. ;)

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte deg jeg også at det var mye problem at de tok fyr.. både jeg og en kompis hadde en hver i over 2år uten ett problem.. :D

 

Rett å slett STOR fornøyd med den jeg hadde, derfor jeg ville ha igjen. ;)

 

Unnskyld at jeg spør, men om du har hatt en slik i 2 år, OG var storfornøyd med den, hvorfor i allverden selge den da?

Bruktverdien etter at garantien er utgått er jo ikke mer enn ca 50% av nyprisen, og med det disse kostet nye er det jo ikke bruktverdien snakk om stort mer enn det som går med på en lørdagskveld på byen.

 

Eller ble den stjålet?

 

Sjøl tror jeg at jeg har utstyr nok liggende til å montere anlegg i 3-4biler men da alt er utgått av produksjon og er av en slik art at jeg vanskelig kan finne det på bruktmarkedet uten å måtte betale dyrt, blir det ikke solgt før det står en svær fyr med et jernrør på gårdsplassen som har til hensikt å modifisere kneskålene mine :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoundMagus lager fortsatt forsterkere, og de selges under mange navn, bla. Zachry ja. Watt-oppgivelsene er fortsatt nokså overdrevne RMS-watt tydeligvis og kan ikke sammenlignes med de fleste andre produsenters RMS-watt... sånn sett finnes det jo nok av like kraftige alternativer til samme pris, om ikke rimeligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Fant faktisk mannen som kjøpte opp Soundmagus, han hadde flere 100 X3200 liggende hjemme faktisk! :)

 

Vet dette er en gammel tråd, men min kjære soundmagus tok kvelden for et par uker siden etter 4 år med flitting bruk! skulle gjerne hatt tak i en ny en. du kan ikke gi meg noe info på mannen som kjøpte det opp?

1,8gl 87mod. Low Fat and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er en gammel tråd, men min kjære soundmagus tok kvelden for et par uker siden etter 4 år med flitting bruk! skulle gjerne hatt tak i en ny en. du kan ikke gi meg noe info på mannen som kjøpte det opp?

 

Tar jeg ikke helt feil så har ikke han flere soundmagus nå, men hva er feil med den du har? Lyser den som den skal, men det kommer ikke noe lyd fra den??

Det har også kommet andre forsterkere med omtrent samme innmat, og grei pris. Denne feks: http://www.ljudia.no/bilstereo-s82121/sluttrinn-c78173/zachry-r3500d-p333167/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste tida har det kommet en hvinende pipelyd fra den, og hver gang den har skrudd seg på har det komme et par knepp i subbene. Plutselig en dag så var den helt stille og stod å blinket i protect. Får den ikke ut av den modusen, så tipper det er noe som har svidd seg =p

 

Da har du ganske sikkert hatt for dårlig jording, så det burde du fikse før du monterer ny forsterker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår