Jesse Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Er lite med update nå for tiden.....har tenkepause,hehe!men så snart jeg er igang igjen kommer det update:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Oppdatering? skjer de nåkka hær? Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Tøft !!! :D Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Lite som skjer for tiden som sagt,desverre.Har hatt MYE annet å tenke på....men kommer nok sterkt tilbake etterhvert skal dere se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 begynner og bli nice den bilen din må jeg si :) Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalmAndreas Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 (endret) Lest meg igjenom hele tråden nå og er mektig imponert, gleder meg til å se resultatet. Et spørsmål pusser du opp biler for andre og, hvis ja hvor mye tar du for det? (Time betaling / prosjekt betaling) btw, er det en side hvor jeg kan sjekke tidligere prosjekter? Andre enn de som allerede er postet her. Endret Oktober 15, 2009 av CalmAndreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Da kommer en etterlengtet oppdatering,er en liten stund siden alt dette har sjedd,har bare hadd et annet lite prosjekt gående nå i tillegg så mye å gjøre. Men i allfall,BILDER: Her har jeg fådd fangeren sånn noenlunde til,ennå en GO del arbeid igjen: Her må jeg konstruere hjulbuen videre: Noenlunde ferdigkonstruert: Endelig lys i facelift US-lyktene,takk til Stig: Så langt så vell;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 ser meget bra ut! Dette prosjektet står det som tidligere sagt respekt av, er vel ikke mange som har bygd en bil med original-deler og som er påkostt lite mye som du har gjort, i tillegg tror jeg denne blir meget one of a kind;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Takk,alltid fint med gode tilbakemeldinger.Håper at den blir one of a kind,på en måte:) for det om der er bygd et par stykker nå.M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Er tråden død, eller kommer det update snart? :) Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanne Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 rå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Neida,tråden er ikke død og det er ikke prosjektet heller:)men julen har satt sine spor i lommeboken,heh!Men tenkte jeg skulle ta et lite røkk nå om en ukes tid,hvor jeg SATSER på å komme så langt at jeg faktisk kan lakke skjønnheten.....som sagt,SATSER på det i det minste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Lenge siden jeg oppdaterte noe her sist:) kan meddele at nye brukte bremser fra RS4 B5 er i hus,360mm skiver og kalipere:D trenger en liten shining men verdt hver ei krone! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Gjøss... Ikke dårlig. Hvor i verden holder du hus Jesse? Lenge siden jeg har sett deg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 (endret) Hehe,holder til i Stavanger ennå;) Ja,det er en stund siden nå.....vi snakker år:P Skal ta meg en rundtur i landet når bilen blir ferdig,til 2011 sesongen!Bare få unna et par andre prosjekter før jeg kan gå igang igjen med mitt eget! Holder for tiden på med en E36 coupe som meg og en kolleg driver og bygger......breddet 15cm pr side bak i stål,ikke noe plastic fantastic her;) Endret Februar 2, 2011 av Jesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg