Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

Fikk RS4 deler idag jeg.....JUL to gang i året for meg;)

 

Prøvemonterte forskjerm,lot den ene originale A4-skjermen stå slik at man fikk se forskjellen....RS4-skjermene bredder hele 10CM.dvs. at differansen fra Origina A4-skjerm til Original RS4-skjerm er på drøye 5cm.....

Fikk også prøvemontert kanalskjørtet på ene siden,har også her tatt bilder av begge sidene,slik at man får se foskjellen.

 

DSCN0553-1.jpg?t=1174569910

 

DSCN0555-1.jpg?t=1174569954

 

DSCN0554.jpg?t=1174570028

 

DSCN0556.jpg?t=1174570208

 

DSCN0557.jpg?t=1174570233

 

DSCN0558.jpg?t=1174570256

 

DSCN0559.jpg?t=1174570278

 

Har nå fått følgende: Original RS4 Frontfanger,Original RS4 Bakfanger,Original RS4 skjermer foran,Original RS4 Kanalskjørter;)

Er bredderne bak som gjennstår.

Hovedlyktene (US-utgave m/xenon) ligger på tollen i Oslo.Så regner med at jeg har disse på lørdag eller mandag!

Så er motoren klar for sammensetning nå,veiv er satt inn,stemplene og rådene går inn idag!Så nå drar det seg til i høvelig hastighet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grattis med gromdeler i hus da!

dette har jeg tro på at blir utrolig fett.

ser frem til å se den ferdig ;)

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir bilen flyttet fra garasjen og på jobb,hvor jeg skal sveise hullene til dørlistene,rette noen "parkeringsbulker",begynne å modde bakfangeren slik at den passer en sedan;)

Så får den en grundig rengjøring i motorrommet for her skal det også lakkes.Og mens jeg gjør dette har jeg to stykker i sving på å få montert sammen motoren.Her skal det gå unna framover!Updates med bilder iløpet av kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det rid for en liten update.Fikk sveist hullene på ene døren ikveld.Kom sent igang og fikk dermed ikke gjort så veldig mye.Begynner på bakfangeren også imorn,så det blir en hektisk lørdag for meg.Nå var jeg så heldig at jeg har fått hjelp til å modde bakfangeren,her blir det en skikkelig løsning,ikke noe halveis her heller.

PÅ motoren er nå stempel og råder montert,fått inn nye bolter til ramlagrene,dette pga.originalboltene rett og slett er for svake for antall hestekrefter jeg prøver å oppnå;)

 

Da er det vel ikke mer å gjøre enn å poste noen bilder:

 

RS4 bakfanger......ser dere forskjellen på RS4-fangeren og den gamle.....?(se dær bagasjeluken skal møte fangeren)

DSCN0571.jpg?t=1174690477

 

DSCN0570.jpg?t=1174690503

 

Sjåførdøren nesten ferdig.....fikk ikke tatt bilde av den ferdig,glemte det tydeligvis,hehe

DSCN0572.jpg?t=1174690564

 

Et bilde av bilen med begge forskjermene montert,her snakker vi solid bredde.....;)

DSCN0574.jpg?t=1174690623

 

Et bilde av en av mine gode hjelpere,her med ARP-pasta og ene bolten til råden:

DSCN0563.jpg?t=1174690701

 

Stempel ferdig montert....:

DSCN0564.jpg?t=1174690750

 

Veiv og råder vises her.PS nye ramlagerbolter ikke på plass(disse er de gamle):

DSCN0567.jpg?t=1174690815

 

Blir mere bilder imorgen,da forhåpenligvis av bakfangeren under modifisering,litt mer karosseri,motor,etc,etc;)

Blir en del bilder framover nå,så her er det bare å henge med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er andre bilen jeg ser i bakgrunn av et av bildene? Hvor har du gjort av dekal trimmen på den? Ble vel kanskje litt for mye hk med de på, slit at du måtte ta de av? :D Var noen heftige lugger du hadde på den å ;)

 

 

Har fulgt med vento'en og denne bilen en del.

Stå på vidre med begge prosjektene, dette blir bra!

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide å legge ut noen bilder,har fått gjort en god del idag:D

 

RS4 Frontfanger:

DSCN0575.jpg?t=1174767095

 

Her er prøvemonteringen,MEN det er ikke helt slik den blir seende ut når ferdig;) har et par triks på lager....:

DSCN0579.jpg?t=1174767140

 

Jeg er tydeligvis fornøyd:

DSCN0589.jpg?t=1174767239

 

Bakfangeren som jeg nevnte at IKKE passet....:

DSCN0594.jpg?t=1174767289

 

Så etter fjerning av diverse fester og skinner,litt bedre,men er MYE arbeid igjen med denne:O :

DSCN0597.jpg?t=1174767379

 

.....

DSCN0598.jpg?t=1174767412

 

Sideblinkers i skjerm utgår,ødelegger den cleane looken min:

DSCN0600.jpg?t=1174767452

 

Det var det jeg hadde å by på foreløbig,kommer mer imorgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det motormekk som stod for tur;) skal prøve å få montert så mye som mulig ikveld,det som kommer til å ta tid er oljepumpen.Men vi er etter skjemaet,i rute......å det er bra!

Regner med å havnet litt etter med tanke på bakfangerene og skjermene bak da dette er mye arbeid.Men får ta det som det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,har tenkt tanken noen ganger selv,så tilslutt sa jeg bare til meg selv.....slutt å tenk,realiser heller;)

Jeg må nok kappe å sveise her,er som sagt en masse modifiseringer på bakfangeren for å få den til å passe å bli pen;) men skal få det til,bare tar litt tid!

 

Ellers så har jeg akkurat kjøpt meg felger,blei ikke de jeg ønsket meg,men synes nå disse fungerer ypperlig

20 x 8,5" er da brukbart,noen liker dem å noen kommer ikke til å like dem;) jeg tror det blir bra på bilen min.Time vil sjå......

 

1424014-bilde3-dsc00089.jpg?t=1174941576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår