Jesse Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Da var alle dørene lakkert,og forskjermene:D panser,og støtfangere imorgen,samt litt småtterier;) Ingen bilder foreløbig siden jeg for tiden er uten min egen pc.....men de kommer så snart pc´n min er i siget igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard91 Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 hvor kjøpte du us-lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 ebay:) ja,ja.....d går framover,fått på nye bremser bak,venter på nye spindler foran,slik slipper jeg å lage brakett for å få RS4-skivene og kaliperne til å passe.Ellers så jobber jeg iherdig med interiøret.Bilder kommer så snart jeg har pc´n min oppe å gå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Ser bra ut :) Fulgte med på VACN, så linken til tråden der. Du burde oppdatere der også:) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Ja,skulle gjerne oppdatert der og,men har ikke kommet så langt at medlemsskapet er blitt betalt....men skal få fikser det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Da var det montert stabstag bak fra RS4 mot det originale...som ser ut som en forlenga synål!!!!Så venter jeg på stikkakslinger fra RS4 foran:) så det kommer seg sakte men sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Vi vil ha bilder Jesse! :D Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styling Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 stili ;) Siter Don`t mistake my kindness, For weakness. Honda civic 1992 Seden oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 fy faen for et prosjekt. liker dette veldig godt:) følger med i spenning på mer updates:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da har jeg fått skikk på pc'n min,så da kommer det jo og noen bilder.Jeg velger å legge ut bilder som avslører fargen,noe jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt til å gjøre før bilen var så å si ferdi,men får trøste meg med at det kansje blir noen gode tilbakemeldinger da;) Midtkonsoll bak,måtte modifiseres på nytt,for å få beltefestene igjennom. Så noen bilder fra forberedingen til lakk:) Passe forskjell på de nye og de gamle bremsene,gjør seg med 360mm fra RS4. Så har jeg montert originale fester til kanalskjørtene samt prøvemontert,de og terkelist,og bakdører for å se at det ikke oppsto komplikasjoner mot bakseteannordning. Det var det jeg hadde å by på så langt....kommer mer med tiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Et par bilder til som jeg kom over:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangen87 Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 27 sider lest. vanvittig rått prosjekt. honnør for innsats og motivasjon ;) Blir bra når alt er på plass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Var en liten tur ute i lokalet idag,så tok et par bilder......ikke noe spes,men,men Forskjerm og hovedlykt! Er stålfornøyd med fargevalget mitt:D ser ut som det kommer til å kle bilen utrolig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Da ble det nye bremser IGJEN,hehe, denne gangen fra RS4 B7 foran og bak,mangler skiver bak,eneste som er litt kjipt. Har et par RS4 B5 bremser,som jeg nå skal kvitte meg med.....så om noen skulle være intressert i disse så gi lyd.Her er det 2 x calipere og 2 x 360mm bremsekiver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Da ble det litt venting her,hehe,men er vel sånn når man skal endre på ting underveis......og aldri blir 100% fornøyd.Men kommer seg i allefall..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg