PetterJacobsen Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=318605 Noen som kan låne meg 180 000 rentefritt i noen år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 For en digg bil! Vil også ha!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Der snakker vi bil...... Garasjen min er ikke komplett før det står en slik en ved siden av Challenger'n min.... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Veide litt for og imot en stund. En Charger "nedplukket+trenger lakk" var lenge tilsalgs for etpar år siden (Norsk veteranimport, tror jeg). Husker ikke prisen, men den var høyst akseptabel. Det ble tilslutt hotrodprosjekt istede. Delvis pga garasjeplass. Charger er ikke noen liten bil akkurat..... Det må vel være bilverdenens mest glupske (og minst aerodynamiske!) front? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Hot Rod Det må vel være bilverdenens mest glupske (og minst aerodynamiske!) front? Ja du har vel et ganske godt poeng her. Men da har du jo unnskyldning for mere hester..... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 2 lastebil turboer oppi her kan nok hjelpe på fartsresursene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Al bundy.... hadde ikke han en dodge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by stepside Al bundy.... hadde ikke han en dodge? Dodge er visst bare problemer :D Fy faaaen får en herlig bil, tror du han vil bytte i en monte carlo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg