Gå til innhold

bygge om understell på scirocco?

Ranger emnet


BENT87

Anbefalte innlegg

Siden alle disse er har likt understell nr...

kan eg da bygge om sciroccoen min til g60 passat eller corrado understell?

 

sciroccoem min er ein 1,6gl 1988 model! dvs en mk2 scirocco 2.

ser at sciroccoen her er 53B, men de andre er 53i? hva betyr dette?

 

VOLKSWAGEN Sirocco 2 1-85-89- 53B 4-100 57,1 B12x1,50

VOLKSWAGEN Passat 80-96 32B/33/35i 4-100 38 57,1 B12x1,50

VOLKSWAGEN Corrado 87-91 53i 4-100 38 57,1 B12x1,50

 

er det slik?

Svar fortest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understell til Golf/Jetta I og Scirocco I/II er likt og går omhverandre. Legg merke til at du må ha understell fra Rocco om du skal få det godkjent.

 

understell fra Passat 35i og Corrado passer ikke

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understell til Golf/Jetta I og Scirocco I/II er likt og går omhverandre. Legg merke til at du må ha understell fra Rocco om du skal få det godkjent.

 

understell fra Passat 35i og Corrado passer ikke

 

så de vil si at eg kan få dei største bremsene mine kor fra?

finnes de vr6 golf 1 eller noe?

og de går ikke å bygge om heile understelle slik det bare er å løsne og sette på?

eller for den del kun bremser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så de vil si at eg kan få dei største bremsene mine kor fra?

finnes de vr6 golf 1 eller noe?

og de går ikke å bygge om heile understelle slik det bare er å løsne og sette på?

eller for den del kun bremser?

 

Ikke noe større enn bremsene fra Scirocco 16v (256) passer rett på. Disse er de samme som bremsene på Golf 16v, bortsett fra bremsesadel (bøylen som sitter mellom nav og calipperen). Bremsesadelen finner du også på tidlig Audi 80/90 Quattro opp til ca 86-87.

 

Du får kjøpt adapter til å bruke G60 skiver og calipper (280mm)

 

Er aldri levert Golf I VR6 fra fabrikk. VR6 motor i Golf I er helt håpløst i mine øyne da du får en vektfordeling på 70/30, og det er meget vanskelig å få den til å ligge godt på veien

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe større enn bremsene fra Scirocco 16v (256) passer rett på. Disse er de samme som bremsene på Golf 16v, bortsett fra bremsesadel (bøylen som sitter mellom nav og calipperen). Bremsesadelen finner du også på tidlig Audi 80/90 Quattro opp til ca 86-87.

 

Du får kjøpt adapter til å bruke G60 skiver og calipper (280mm)

 

Er aldri levert Golf I VR6 fra fabrikk. VR6 motor i Golf I er helt håpløst i mine øyne da du får en vektfordeling på 70/30, og det er meget vanskelig å få den til å ligge godt på veien

 

oki.... takker for svar.. men har sett mange bygge om til g60... dette var også planen min i og med at eg har lest at som du sier at scirocco ligger veldig dårligt på veien med vr6.

men vil denne også ligge dårlig på veien med g60 turbo?

eg har egentlig enn 1.6. (bremseband bak)

vil dette si at eg må først bygge om underselle mitt bak til skiver først, for å så kjøpe adapteret?

hvor får eg kjøpt adapter til disse? link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår